dimarts, 22 de maig del 2007

Petita crònica cutre

Està clar que estic ja una mica obsessionat, moltes vegades faig esport migdia i vespre o transisions piscina-bici o bici-córrer, ho necessito. Un dia sense esport és un dia perdut. Vaig millorant la tècnica de natació (o això espero), amb alguns consells del Nico i de la Bea, tot i que costa perquè ara em dóna la sensació que nedo forçat. Aquesta nit al no poder dormir he començat a mirar bicis i webs relacionades amb la triatló i encara ha estat pitjor, fins a les 5 de la matinada despert, i en comptes de comptar ovelles, em sortien bicicletes.
La veritat és que tal com estic, i com entreno, em veig capaç de fer prou bé la triatló olímpica, però prefereixo fer la sprint i no anar a buscar marca, simplement sensacions, la primera experiència sempre és important.
Aquest mes porto
Natació 8500metres
Bici 146km
Running 73km
Aprofito per penjar el vídeo promocional de ""Sueños Por Hora", una historia de tres triatletas que se entrenan para competir en el ironman"

Si us interessa el triatló no deixeu de visitar els blogs de Josep Ajram Luis Enrique

1 comentari:

Anònim ha dit...

Òstres, quina gràcia! Havia anat al mateix gimnàs que el Pepe que surt al video.

Està clar que ell i jo no hem agafat el mateix camí.....

Les Curses més rendibles