dijous, 21 de juny del 2007

Calendari i pròximes cites

Ahir parlava amb el Nico respecte a les pròximes cites, ell va llançat (he despertat la bèstia) i vol apuntar-se a totes les triatlons que hi ha a Catalunya. Per començar i per si a algú li interessa el dia 22 de juliol, hi ha la tercera etapa de les Tri-trials, la de Barcelona, el Nico té previst participar-hi, així que no hi aniríeu sols. Jo tinc una cita amb el Ferran.

I la pròxima seria la Olímpica de Barcelona, encara no sé si la faré, ja que no podré fer un bon entrenament durant l’estiu. La bici està coberta amb el camí de Santiago, el córrer, intentaré anar sortint, però la natació serà molt difícil (especialment del 16 d’agost a l’1 de setembre que seré a Colòmbia). En qualsevol cas, de seguida que torni directe a la piscina, tindré un mes per endavant per recuperar la forma (m’espera un setembre dur). A darrera hora decidiré si competeixo o no el 7 d’octubre.

Després em prendré un mes i mig de descans i a per la nova temporada, reptes:

1 o 2 mitges
Marató a ritme tranquil
Triatló olímpica o potser més llarga (això ja ho decidiré)

A les curses de 10km m’apunto a fer de llebre a qui vulgui, per tant animeu-vos a millorar temps.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Ei pau perque no t'ànimes a fer la triatlo de banyoles, es molt guapa la fa un company meu de feina de 40 tacos per tant la podeu fer a mes mola perque es en un entorn natural nadde a l'estany les carreteras per allà.

Anònim ha dit...

Àlex, a Banyoles es fan dues triatlons i suposo que et refereixes a la llarga, si és aquesta, encara queda temps per a què hi pugui participar.

Les Curses més rendibles