dissabte, 11 d’agost del 2007

Donostia

4 comentaris:

Anònim ha dit...

A la primera foto... la faldilla de la Bea... UIIIII, quasiiiii!

:p

Com va anar per Colòmbia? Jo a Veneçuela molt bé, tot i que encara espero a que m'arribin les maletes :(

Ah, Pau, m'han proposat la Volta a la Cerdanya en BTT pel 15/16 de Set... t'apuntes?

Parlem.

Nic

Unknown ha dit...

Hosti Donosti!, allò es vida :), per cert aviam si penjes alguna cosa sobre colombia home!

PD: Ei Nic ja has rebut les maletes?

Pau ha dit...

Per Colombia molt bé, gràcies per l'interès, aviat hi haurà la crònica.
En quant a la volta per la Cerdanya no puc, tinc "compromís" familiar.

Anònim ha dit...

Jeje, sisi, van arribar uns dies més tard...

Sort que vaig seguir el consell de na Maria d'agafar les claus de casa de la bossa gran i dur-les a sobre!!

Les Curses més rendibles