dimarts, 17 de juliol del 2012

Cap de setmana 100% natació


Com a mi m’agrada… És una mica irònic, sabeu que en general la natació no és el meu fort, però per contra fer petites travessies sense cap pressió és quelcom molt agradable. Res a veure amb una piscina o amb el segment aquàtic d’un triatló. Tant en el seu moment quan vaig fer travessies “llargues” com les de Sitges o l’Ampolla, com aquest cap de setmana són moments que recordo amb “carinyu”. El divendres perquè vam poder compartir bons moments entre amics, provant material, sóc un fanàtic de poder testar les coses abans de comprar-les i realment els neos ZOOT actuals no tenen res a veure amb el meu FUZION del 2009, que em va costar 300 euros i era l’equivalent a l’actual 1.0 que no arriba als 200.

I què us diré del diumenge, la jugada que ens van fer els de l’ajuntament i els del departament de costes prohibint-nos nedar a Begur no va poder eclipsar el bon dia passat a la platja de Vilassar, on vam poder gaudir d’una travessia de mes de 1.000 els primers 9 nedadors i de 2.000 els altres 9, sempre acompanyats d’unes simpàtiques i gegants meduses. Per a més inri, ens vam trobar nedant juntament amb el Víctor amb el qual vaig coincidir en ritme i vam poder anar comentant la jugada.


2 comentaris:

Bea ha dit...

Ese testeo Zoot y ese campamento gitano deportivo acuático en Vilassar... Contra viento y marea. És possible que les meduses fosin enviades en missió especial fes de Begur?

XTB-XAVI ha dit...

Bea...crec que sí!jajaja Pau comenta-li al Carles que per la propera pensi en els tios de 100kgs i 193 cms per fer tests...o aquests no haurien de fer triatlons??jajaja

Apa realment dues molt bones activitats!

Xavi.

Les Curses més rendibles