divendres, 1 de febrer del 2013

2013



Ironpanic, què és això? Ja quasi no me’n recordo.
Plans en tinc per aquest 2013, i de guapus. El primer, i més important, és acompanyar a la Bea en aquests primers dies de la temporada per a què ella assoleixi els seus objectius. Acompanyar-la en el sentiment i en la logística, perquè amb els dos peques, entrenar junts és una utopia. En tot cas aquesta primera part és per ella, amb Granollers, Orihuela i qui sap si quelcom més en quant a running i amb els 90 de Salou en bici.
Després em tocarà a mi. Des de fa mes i mig estic fent la base per a arribar a la llebre de 3.15 de la marató de Barcelona. Un kit kat en forma de duatló per equips ha trencat la línia progressiva, augmentat les series a ritmes ràpids i fent algun dia d’spinning per adequar les cames a la bici. Sembla que, en relació a l’equip, el sector ciclista està més assolit que el de running on puc ser, perfectament, el lastre.

I per la segona part de la temporada què? Doncs finalment farem la Ultra de la Cerdanya. Ja tinc parella oficial en l’Albert, a qui faré patir pujant i qui m’estirarà baixant, i no descarto els mariques, que també ho tenen al cap. Ara no tinc temps, la família m’espera, però en breu faré una nova entrada detallant la temporada (si les lesions m’ho permeten)

1 comentari:

Unknown ha dit...

Te va venir genial este KitKat!! Es un gran trabajo el apoyo logistico, bien lo merece..... de todas formas que buena pinta la segunda parte!! (no habrá lesiones!!!)

Les Curses més rendibles