dimarts, 6 de març del 2007

Bombers 2007, Quart i cinquè entrenament

Hola,
Sessió doble d'entrenaments amb la Bea el passat cap de setmana, sèries al Parc de la Ciutadella amb els de Nike i 9km a la carretera de les Aigües amb els incombustibles Irene i David.
Quedem diumenge 18 a les 10.00 al pàrking de la carretera de les aigües, per fer l'entrenament dels Bombers (Bernat, recorda que t'has d'apuntar al nivell intermig a través de la pàgina web).
De moment per diumenge:
Bernat
Raquel
Pau
Fins aleshores.

4 comentaris:

ivan ha dit...

a mi m'agardaria apuntar-me. em va bé dissabte tarda o diumenge mati. i si pot ser la carretera de les aigues millor, pero m'adapto

Anònim ha dit...

Hola,

compteu amb mi per córrer el diumenge. Jo, el tema séries, no ho porto gaire bé.....puc dir que m'agraden les de la "tele", això és suficient?!

Força Barça!!!

Anònim ha dit...

hola,

Pau, primer de tot felicitats per la marató, déu ni dó del temps, he calculat 5'07'' per km! jo demà passo - estic a munich- però el diumenge recordo el tema de l'entreno de nike a les 10h. Si algú es vol apuntar amb mi perfecte.

Ala, visca el Barca!

Bernat.

Anònim ha dit...

el diumenge 18 volia dir...

Les Curses més rendibles