dissabte, 24 de març del 2007

Festa 30 anys al C3bar



7 comentaris:

Anònim ha dit...

"Que me parto y me mondo"
Gran fiesta!! y ahora estoy convencido de que hay algo o alguien que escribe nuestro destino, no existen casualidades como la del viernes...tu me entiendes, no Pau? :p

Anònim ha dit...

Dic jo que si persona que busquem al youtube, persona que ens trobem a una festa serà questió de buscar certes "chavalitas" de Paris,... tu me entiendes no Carlos? :p

Anònim ha dit...

Pues ahora no caigo ... :)

Unknown ha dit...

Bones, va estar be la festa sobretot ha d'estar be si famosos com el luisma es colen, llastima de no haver nat cap al City Hall, això semblava uuna festa de la estrella pero amb un atrezzo diferent.

Salut i disfruta els 30!

Anònim ha dit...

Iep!

Felicitats a la Cris i en Pau pels 30!!!!!!!!

Molt guapa la fiestuki! Ara tiu, com has posat la foto de la Bea i la Cris amb mi per allà emprenyant? Però si faig malbé la foto!!!!!! Per cert, deu ser el darrer arxiu gràfic que surto amb les melenes aquestes... m'he rapat!

Apa, ens veiem!
Nic

PD: Àlex, oju amb la amoto!!

Anònim ha dit...

Voto 10 points ,a "rayomini", o sigui la foto del mes...
Guapos somos!!!

Bea ha dit...

Al Luisma le dicen que se cuela en la fiesta, pero el Luisma paga sus copas y encima le agobian con fotos... Eso no es una fista, es un marrón... Pero claro, como el Luisma es tonto...

Les Curses més rendibles