dilluns, 16 de juliol del 2007

Bici pel Ripollès

Com diria l'Anibal de l'equipo A: "m'encanta que los planes salgan bien".

No començava bé el dissabte amb la putada de la Renfe de no deixar-nos pujar a l'autocar en el tram Ripoll - Ribes, i amb l'òstia que em vaig fotre, però a partir d'aleshores tot va sortir de conya. Llàstima la pàjara del Bernat, però amb una sola paradeta a Bruguera per repondre forces i menjar barretes energètiques vam arribar al Coll d'en Jou amb més facilitat de l'esperada. Després, baixadeta molt divertida, trobant-nos un bateig amb ase català inclòs en una ermita perduda camí de Sant Joan de les abadesses. Arribats a Ripoll i amb 60 km de BTT a les cames, ens quedaven els darrers 10 per carretera però no es van fer gaire pesats, ja que hi havia molts trencalls cap a la carretera antiga. La darrera pujada fins a l'hotel va servir per viure el gran atac de l'Àlvar, que es reservava forces "pels últims 2km" (la sortida de la cadena va acabar amb les seves il·lusions).

L'hotel força recomenable, és la Casa Nova del Castell de Montesquiu, i per 40 euros per persona, sopes, dorms i esmorzes molt bé.

L'endemà pujada fins a Santa Maria de Besora, per començar una forta pujada de pedres que va mermar les cames d'alguns que van decidir amotinar-se. Sigui com sigui ja n'hi havia prou, per tant cap aball de nou, per dinar a Sant quirze de Besora i arribar a Barcelona a mitja tarda.

Jo m'ho vaig passar teta, molt bon cap de setmana.

1 comentari:

Bea ha dit...

Jo també m'ho vaig passar bomba. Olé pel súper equip,(i un petó especial per la divisió femenina, que som les millors noies)!!! Això s'ha de repetir. Molt guai!!!

Les Curses més rendibles