dilluns, 27 de setembre del 2010

Saucony Triumph 7 i Salomon XA Pro Ben calçat

Fa ja alguns dies que vull fer aquesta entrada perquè més enllà de les cròniques i demés gilipollades que em passen (que ja em cansen fins i tot a mi), penso que això sí que és interessant. I ho és perquè sempre és bo saber quan un compra material de qualitat i a bon preu.
De qualitat perquè de moment les Salomon m'estan anant molt bé, encara no he fet una tirada de 20km però si n'he fet de 15 i l'altre dia rodava a 4.30min/km per les aigües sense més dificultats que les estomacals que van derivar en la Grip d'aquests dies. Fins i tot he deixat de notar les molèsties que em van provocar, de ben segur, el fet d'haver allargat massa la vida de les NB; en aquest sentit em permeto donar-vos el consell de jubilar les wambes abans que siguin elles les que acabin amb vosaltres, penso que el que m'han fet a la part interior del peu ho arrossegaré durant molt de temps, i és una pena.

El què passa, és que fins que no rebés les Triumph calia un calçat per les tirades llargues i em vaig decidir una mica tard. Aquestes encara no les he provat gaire, però el poc que he fet és molt esperançador, i en tot cas la foto és prou definitiva: amb les NB els cordons apretats a tope, amb les Saucony, molt més naturals. A veure si per fi hauré trobat les wambes per llarga distància.
Però com he dit aquesta entrada és interessant, i ho és perquè els preus d'ambdues han estat molt competitius:
Les Salomon les vaig trobar a la web de Corre Caminos, una botiga de Mallorca que té unes ofertes molt interessants i que el tracte va ser molt amable i professional, en menys de tres dies les tenia a casa. Aneu mirant.
Les Saucony també van ser una autèntica ganga ja que per 100euros les ofereixen a la cada vegada més coneguda Wiggle, que s'aprofiten de la la baixa valoració de la lliura respecte a l'euro per a oferir uns preus inmillorables, com dirien per certs països africans "más barato que en Andorra".

4 comentaris:

XeviX ha dit...

Pau, gràcies pels enllaços! he remenat a corre-caminos hi he vist alguna cosa interessant. Tot i això el model que gasto ara mateix (Adidas SNova glide 2) surten al mateix preu que a la botiga on vaig. Suposo que es tracta de mirar si hi ha alguna ganga.
Jo també penso que els meus problemes inicials amb el peu poden vanir d'apurar massa el calçat, ull!!

Pau ha dit...

Depen molt de les marques, precisament Saucony té molt bons preus. Després també fan moltes rebaixes amb tallatge limitat, es tracta de saber la talla anglesa (mig o un número menys que l'americana segons la marca).

Dioni Tulipán ha dit...

Sí què és interessant Pau, és cert, però són d'aquests missatges que em costen diners..

Ara jo també estic dubtant, i per si de cas m'he comprat novament unes Sprira (amb el WaveSpring).
El model Striker.

Com a curiositat, hi ha 3 models:
* Les Striker, 437 grams, 130 €
* Les Del Sol, 317 grams, 100 €
* Les Stinger, 212 grams, 120 €.
I resulta que amb les Stinger només pots fer uns 160 kms !!!!

Ehh.. també m'agradan els teus "gilipollades" :-)

Pau ha dit...

Les stinger surten quasi a 1 euro per km?!?!?!

Les Curses més rendibles