dimecres, 17 d’agost del 2011

Skoda+Ciclisme+Facebook



Ahir anant en bici amb el Borja el tio es va enganxar a una furgo per a què li tallés el vent, quan ja es separar li vaig dir "et veia a dins la Furgo si et frenava" Vam estar parlant dels ciclistes professionals que s'enganxen als cotxes quan han de recuperar el "polotón" perquè s'han quedat enrera, com s'enganxen als cotxes dels equips a pocs centímetres, però ells són professionals i la Furgo no deuria ni saber que el Borja estava darrera.

Aquesta història és perquè just ahir em vaig enterar d'una aplicació en el FB de Skoda i els amants del Ciclisme, a part d'un concurs QUE ACABA DEMÀ!, aniran penjant info de la Vuelta.

Entreu a cotillejar-hi, jo l'he activat i molen els premis a més estarà bé seguir la vuelta a partir del 20 d'agost a través de l'aplicatiu.

Us passo l'enllaç, http://tlink.as/skoda06

1 comentari:

Xavi A ha dit...

Iep pau!! Jo en se d'un que va acabar dins un cotxe justament en un cas com em que comentes. I a veure si ens toca algun premi d'skoda a facebook i disfrutem encara mes de La Vuelta, jeje.

Les Curses més rendibles