diumenge, 7 d’agost del 2011

Les "millors" rotondes de Catalunya...

... o del món. Des que em vaig aficionar a la bici de carretera, vaig començar a descobrir certs racons del meu país que no coneixia, carreteres secundàries plenes de bellesa, grans rutes, silèncis... Però una de les coses que més em van xocar van ser les rotondes o rodones com es diu en certes zones. No entraré aquí en la idoneitat d'aquesta solució traficòria, sinó que em vull centrar en la peculiar manera de decorar-les, i és que n'he trobat de realment espantoses.
Fa temps que volia encetar aquest tema, posar aquí un recull de les que trobo "imprescindibles", ara no recordo si l'inici de tot això és una que hi ha a Blanes o una vista a mig camí entre Lleida i Balaguer, però aquest agost començo a penjar les primeres fotos. Per començar la cloïssa gegant que hi ha a Sitges, vista el passat dissabte amb el Mikel.Sitges
C31-camí de Capellans
No cal dir que accepto la vostra col·laboració, m'envieu foto, i lloc exacte on es troba.

1 comentari:

Anònim ha dit...

En faràs un atles visual o què, tipus guia pel ciclista d'asfalt?

Les Curses més rendibles