dijous, 5 de gener del 2012

Entrenament passiu


Coincidint amb l'entrada d'any i amb els darrers 10 dies de tractament, vaig decidir posar-me les piles i començar a fer el que jo anomeno entrenament passiu. Suposo que la nomenclatura tampoc és gaire original, però reflexa bé el que m'he proposat. Es tracta de seguint de repòs, intentar preparar el cos perquè arribi en el millor estat de forma.
Per començar un element evident: perdre pes. Encara no ho estic aconseguint del tot, no són dates senzilles per a menjar poc, però mica en mica vaig reduïnt els excessos. Aquesta vegada tres seran les claus: sopar menys, canviar el pa convencional per l'integral (normalment) i especialment controlar molt aquells productes que engreixen. Això és una novetat, no m'agrada evitar certs aliments com el foie, la sobrassada, salses... Però per uns mesos em ve de gust depurar.
Estar 100% recuperat de l'esquena: la veritat és que pensava que després d'un mes de repòs i d'aspirines, no seria una preocpació, però curiosament segueixo tenint força dolors en la zona de les lumbars. He fet ja una sessió de fisio, però en caldran més i sobretot abdominals i estiraments.
Reorganitzar objectius: No puc anar a saco, he de tornar amb prudència i ordre, i per tant he de seguir millor que mai el pla d'entrenament i veure bé en què i com competeixo.

5 comentaris:

Bea ha dit...

L'any del Dragó comença amb prudència. M'agrada! Aquests reptes estan molt bé! Ànims! El Dragó et guiarà!

XeviX ha dit...

Ei Pau, m'apunto al repte de perdre pes!! no sé com s'ha de fer això... ah si! entrenant més i menjant menys potser? ;-D

Espero que t'estiguis recuperant adequadament!

Salut i kms!

Pau ha dit...

De moment no ho he aconseguit garie, jijiji però he de dir que ho estic intentant.

Ana ha dit...

Ufff... para mí lo peor sería quitar el colacao y las galletitas post cena..

Ánimo! Tú puedes con lo que te echen!

Pau ha dit...

Ana, la verdad es que cuesta, pero el secreto para mantenerlo es saltárselo de vez en cuando y sobretodo seguir lo de desayunar como un rey, comer como un príncipe y cenar como un pobre, así que los colacaos, nutellas... por la mañana.
De momento no lo he conseguido del todo, sí a nivel de esfuerzos poro no tanto a nivel de resultados pero poco a poco.

Les Curses més rendibles