dimarts, 22 d’octubre del 2013

A Relaxing run in Sant Llorenç Savall

Amb ganes, arribo amb moltes ganes i crec que amb el nivell suficient per a gaudir de la Marató. Ara dependrà de la mandra i de la panxa portar un ritme o un altre. Per poc que pugui no seré conservador. M'hagués agradat que el Martí hagués arribat a tope per anar amb ell, o estar jo una mica millor i aguantar el ritme de l'Ernest, crec que finalment estaré entre un i l'altre.
Ja ho avanço, aniré dopat, els dolors estomacals persisteixen, no sé molt bé perquè, i per tant és possible que em prengui un primperan abans de sortir. Fora bromes, si veig que és doping o que pot tenir efectes secundaris, no ho prendré.
També faré la marató a la Kupricka, és a dir a pelo. Em ve de gust anar sense càrregues i crec que la reglamentació així ho permet. Ja tindré la setmana que ve al Proyecto trail per anar amb motxilla i damés complements.
Després de parlar-ho amb el Borjita, portaré una cantimplora (perdó bidonet) d'aquests que van davant en la SLAB, el portaré doblegat en les butxaques dels Salomon EXO, de manera que si veig que necessito aigua, l'ompliré i el portaré a la mà mentre tingui aigua, i sino als pantalons amb un o dos gels. La meva intenció era estrenar els Raidlight Trail Performer, però necessito les butxaquetes a la cintura dels Salomon EXO.
De wambes les Asics Attack.

Les Curses més rendibles