dijous, 17 d’octubre del 2013

Quiet no he estat

 Aquests dos móns que vivim ara, el virtual i el real, tenen una curiosa relació. Seguint a alguns amics, especialment aquells que no paren d'ensenyar fotos dels seus entrenaments, competicions... em pregunto, "aquest entrena molt o com que ensenya tot el que entrena, només ho sembla". No sé si m'explico, cada dia escric pitjor ;-) A mi m'ha passat tot el contrari, els que segueixen el bloc em demanen si estic parat. La resposta és que faig poc, però quiet tampoc estic, i ara que tinc uns minuts explicaré breument les dues competicions que he fet durant l'estiu.


La primera va ser l'únic triatló oficial de l'any, l'sprint de Les Angles que es podria resumir en  "cada any faig una distància més curta i cada any pateixo més". L'aigua va ser més agonia que mai, aquesta vegada ningú em va molestar, estava molt relaxat i vaig anar ben separat del gran grup, però la falta d'entrenament (he fet 5km durant tot el 2013) i les condicions del pantà (alçada, aigua freda i algun altre misteri que fa que falti l'aire) van ser una combinació nefasta. Vaig patir, però el pitjor és que em va accelerar tan el pols que va repercutir sobre la bici. Les cames anaven bé, però el cos em demanava temps de recuperació, així que res, un  parcial dolent en el segon sector. A l'hora de correr vaig posar un ritme correcte, però em cansava massa i és on va aparèxier el "he dit que vindria a gaudir així que ja pots anara frenant", i a fè que ho vaig aconseguir, un últim sector on, per fi, vaig poder córrer tranquil. El Víc entrava just darrera, ell debutava i em va fer il·lusió compertir aquests moments amb ell. El resultat, oh sacrilegi, de la meitat cap enrere!!!!
http://www.altriman.com/fr/telechargement/Resultats_Festricap2013.xls
De 111 (i 130 inscrits)


57          
CORTADAS Pau               
BCN DRAGONS
1:20:23
S 0:15:17              02:02 69
B 0:41:33             28,88km/h 54
R 0:23:33             38
 
Tope gays ;-)
I la segona competi... ara no me'n recordo... a veure... ah sí, és que va ser una cursa de rebot, però va estar molt bé. La Moonrace a Sant Cugat. Gràcies al Xavi, que ens aconseguia inscripcions ens presentàvem una bona colla de Dragons i amics. Jo decidia provar-me fent una sessió doble, trail abans i la cursa de 8km després. Vaig compartir bona part del recorregut amb el Martí que em va fer de lazarillo per la seva ciutat (grata experiència). Al final una mitja no molt bona i per tant amb els dubtes de si havia fet una bona actuació. Amb els resultats publicats vaig veure que, tenint en compte tots els factors, podia estar prou satisfet.
http://observon.blogspot.com.es/2013/07/classificacions-moonrace-2013.html


FINALISTAS: 1.095
TIEMPO DEL PRIMERO: 0:25:32
TIEMPO DEL ULTIMO: 1:12:02
TIEMPO MEDIA: 0:41:09
186 PAU CORTADAS GUASCH 0:34:35

Per cert el Gio entrava just davant meu.

Ho sé, aquesta entrada és un conyazo, havia d'haver parlat de l'Ajram, però és que m'agrada tenir-ho tot documentat i ara tocava això. A més de l'Ajram m'hagués agradat comentar abans que abandonés, però no m'ha deixat temps i ara tot semblaria posar més llenya al foc.




























5 comentaris:

Ana ha dit...

va, venga, entrada de Ajram.. jijijiji

Unknown ha dit...

Te explicas fatal! jajajaja...,
si sigues amigos y estos enseñan lo que compiten y/o entrenan no seas cabroncete y añadas el "lo parece" por que ya estas al puteo (me da que te encanta)...jajajaja por otro lado no estaría mal un post para otro amigo tuyo... Josef..

Pau ha dit...

Ana, Joako, ahora seria oportunista, però siempre se puede resumir en que "el problema es el entorno" no puede ser que el sólo hecho de intentarlo sea notícia en TV3 el mismo finde del campeonato del mundo de IM en Kona.
Joako, no es un comentario con mala leche ESTA VEZ ;-) Es más un "que yo no llego!!!" es más realmente la impresión es que entrenan igual que yo (cuando la salud y las lesiones me lo permiten) pero que parece que mucho más.

Unknown ha dit...

Lo que hay que reconocer es que tiene una empresa muy bien montada...... y le funciona, al final hablamos todos de él.
Tú no puedes hablar de entreno porque estas hecho un toro entrenes o no ! (cabrón)

Pau ha dit...

Y además invirtió en "esa empresa" y le salió bien, si le hubiese salido rana, hubiese perdido dinero.
Yo si no entreno soy uno más, y lo sabes.

Les Curses més rendibles