dimarts, 7 de gener del 2014

El sindrome del piramidal dels nassos

Ja no sé si sóc un De la Peña, si m'estic fent gran o si és una ratxa. No puc dir tampoc que no sigui una persona que em lesioni poc, però porto una o dues temporades finetes. Ara és el piramidal, un múscul que, segons conversa anb la Lídia, està relacionat amb els adductors, el meu punt feble. Fa de mal pronòstic ja que està sota les natxes i per tant difícil de detectar amb radiografia, eco o el que sigui.
El dimarts 17 de desembre ja vaig veure que allò no funcionava, un mal gest fent spinning el divendres anterior es convertia en una lesió increïblement dolorosa 4 o 5 dies després al provar de córrer. Mai havia tingut un dolor tan agut. La primera impressió va ser una ciàtica però l'Eva de seguida em va dir que no, que si començava des del coxis era el piramidal. L'endemà decidia fer una sessió de shiatsu amb ella i la veritat és que el dolor va baixar. Ara tres setmanes després encara no m'he recuperat. L'Eva insisteix en que tinc la musculatura massa tensa, que no vaig fer sobreesforç ni res traumàtic així que he d'aconseguir relaxar-me, crec que té raó, i per tant, aprofitant que puc nedar, sessions suaus de natació m'aniran bé. Tinc per davant dues setmanetes de recuperació activa a l'aigua.
M'agrada aquesta imatge perquè clava exactament el meu dolor, començant pel punt més centrat i ara més cap a l'exterior. http://traumamodern.blogspot.com.es/2012/12/dolor-en-el-gluteo-sera-el-sindrome.html

I parlant de natació, en running puc dir que he complert, més de 2.000km malgrat la irregularitat, però com a triatleta he estat nefast.
Run: 2.137km
Bike: 871km
Swim: 5.250metres
Demà la relació kms-wambes.

7 comentaris:

Ana ha dit...

El piramidal se sobrecarga por el uso de tacones, así que deja ya de usarlos :)
5k de natación en un año? Tú eres peor q yo
¡venga, aprovecha y nada ahora q no puedes correr!
1 besote a los 4

C.A.Francoli ha dit...

Molts ànims i ja saps piloteta de tennis a la zona del cul i fer-la rodolar!!

Dioni Tulipán ha dit...

Ostres Pau, molts ànims!!

(No puc donar consells..que mai he sentit res en aquesta part del cos..)

Pau ha dit...

Ana, lo de los tacones no puedo evitarlo.
En el 2014 ya llevo un 20% de lo que hice en 2013, es alucinante lo poco que nadé, y eso que en el stage hicimos casi 2km més 750 en el triatlon sprint de Les Angles, o sea lo mismo compitiendo que entrenando ;-) Así me va.
De momento las sensaciones postswim no han sido buenas, vamos a intentar un par de dias más.
Gràcies, provaré també amb la pilota de tennis.
Dennis, gràcies, estic descobrint músculs que no sabia ni que tenia.

Bea ha dit...

Que no me entere yo que ese culito pasa hambre!!!

lidia ha dit...

Relaxa el cul Pau!!! Que el portes massa apretat..jijijiji

Pau ha dit...

;-)

Les Curses més rendibles