dimarts, 21 de gener del 2014

I like to move it

Això és el que m'està dient la majoria, que em mogui, que el repòs total no serveix per res. Està clar que córrer de moment no, però estiraments, elíptica, natació... Això si, quan parlo del piramidal tothom, fisios, metges, osteòpates, shiatsus, entrenadors, runners... posen una cara com dient "t'ha tocat la loteria".
vídeo dedicat al Guillem
Vull aprofitar per agraïr tots i cadascun d'aquests consells, no cal que digui noms, però alguns de vosaltres sou una bona ajuda ja sigui dient-me què he de fer, què no o animant-me. En molts m'hi he repenjat per a reduir el meu estrés i demanar dubtes.
Avui he viscut la situació més denigrant fins ara, jo a la camilla de l'osteòpata, com si estigués resant a la meca, calçotets mig baixats i massatge al piramidal... Només imaginant-vos la situació ja sentireu vergonya, però tu, si ha d'anar bé, el què sigui ;-)
El timing serà: una setmana sencera de descans total, només fent estiraments (fins dijous, que tinc nova visita) i després ja natació i/o elíptica.

Les Curses més rendibles