dimecres, 28 de febrer del 2007

Circuit Marató de Barcelona

5 comentaris:

Anònim ha dit...

He repassat el recorregut i crec que t'enganxaré quan comencis pel front maritim (inici de Sant Silvestre) i t'acompanyaré fins la marca dels 40-41km.

Anònim ha dit...

hooola

ja m'he apuntat a la cursa de bombers; quants som? algú vol entrenar el 18 de març?

bernat

Anònim ha dit...

Hola David, gràcies per acompanyar-me, potser podries acompanyar-me fins al final de para·lel i allí, mentre jo dono la volta per la ronda Sant Pere, tu segueixes recte fins a la plaça Espanya. Ja parlarem...

Anònim ha dit...

Ja han pintat la línia blava per tot Barcelona...

Pau, ja em diràs quan entro de llebre. Si pot ser em molaria un tram llarg (mitja o més) que em toca sessió llarga. Si no, igual me'n vaig en bici ;p

Nic

Anònim ha dit...

Escolta Nico, Jo encantat que entris quan vulguis, però sempre em va millor cap al final, el primer tram el vull fer a la meva vola. De totes maneres la companyia serà bona a qualsevol hora, per tant escull tu.

Les Curses més rendibles