dimecres, 7 de febrer del 2007

Running, objectiu Bombers 2007

Hola,

Ara queden poc menys de 8 setmanes per la cursa de bombers. Sóc un pesat, però us animo a córrer-la, val la pena; per l'ambient, per l'esport, per l'entrenament i pels regals.

Us proposo un pla d'entrenament molt simple, el qual consistirà en un o dos dies de córrer entre setmana (cadascú pel seu compte) i un dia d'entrenament tots plegats durant el cap de setmana. Si el seguim ningú tindrà problemes per superar els seu objectius: baixar de l'hora (Bea), baixar dels 50 (David) o dels 45 (Ivan)...

Com més siguem, més riurem. Tinc ganes de córrer amb gent.

De moment, aquest cap de setmana sóc fora, però ja podeu intentar sortir de tant en tant, i el dia 17 ens veiem a la Carretera de les aigües.

Per qui vulgui començar a estudiar el recorregut: www.cursabombers.com

PD: S'admeten comentaris.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Mooooooola!! me apunto!! mi objetivo bajar de los 45' ... pero como voy con Silvia, que viene de Burgos, y no la puedo dejar en medio de la marabunta, haré una hora y algo ... pero sabiendo que podia haber hecho 40' :p :)

Anònim ha dit...

Mira Carlos, no cola, o fas 45 o no fas 45, però utilitzar a la chati com a excusa... Fes com jo, corres molt i l'esperes a la línia d'arribada per animar-la.
Silvia, ya tienes objetivo, hacer 45 y dejar a Carlos sin excusa

Anònim ha dit...

Me acabas de desmontar la "coartadas" ..... que me parto y me mondo :p

Anònim ha dit...

El meu objectiu és arribar a correr 2 km, així que estic lluny de poder practicar aquest esport amb tu. Tot i que si penso amb el somni de l'altre dia pot ser que traspassi les meves limitacions físiques.
Sílvi de Matix

Anònim ha dit...

Silvi, en alguna de les quedades de cap de setmana podem recrear el teu somni

Bea ha dit...

Com no fer cas al meu personal trainner?... Accepto la proposta... De pas, controlaré que la Silvi súper aeròbica no cumpleixi tant el seu somni, eh??? Carlos, que se't veu el plumero...
Qui vol venir amb mi entre setmana? Algú que vulgui fer menys d'1 hora... És que sola, em fa un pal...

Speedy ha dit...

Carlos, explicame que tiene que ver que venga de Burgos para que no pueda hacer la cursa en 45´... A ver al final quien tiene que esperar a quien, jajjajaja.

Pau, que sepas que aunque tenga que llegar medio muerta, este se va a enterar de como nos las gastamos por aquí... ;p

PD curioso el blog :)

Anònim ha dit...

Buenas,

m'ha fet mal el comentari dient que haig de baixar dels 50'. Ho dic perque ja era el meu objectiu fa 2 mesos!!!!
Bea, crec que podem fer un "grupetto" dels 50' i deixem als altres cracks que facin 40' i 35'.
Per cert, no m'oblido que haig de fer de "sparring" per a la marató del PaCo. Aniré amb ells els últims km ja que serà quan podré seguir-lo...je, je!

Anònim ha dit...

Bé, això s'anima, al menys de paraula...

David, no et piquis tant i entrena més (segur que també pots fer els 45).

Silvia, así se habla, que te persiga él...

Anònim ha dit...

vale vale, se me ve el plumero....no ha servido de nada utilizar la churri ;) .... alguien quiere que le acompañe durante la carrera durante una hora y cuarto?? me ofrezco sin problemas :p

Les Curses més rendibles