dilluns, 23 de maig del 2011

Crònica de l'Ironman de Lanzarote, vivint-la com si fóssim allí

Quina millor manera d’homenatjar al Xavi pel seu Ironman que explicant com vaig o vam viure la tarda del dissabte, que començava connectat al mòbil ja al migdia, fent el maleducat en un dinar familiar. Transcric aquí un IM viscut a nivell virtual, la primera part via facebook, seguint els comentaris en el mur del Xavi, i consultant els parcials al web oficial de carrera. La segona part, la que jo considero més interessant, comentant la jugada amb el Víctor, vivint en directe els parcials i el vídeo de l’arribada (amb alguna entrada al facebook).
De mica en mica també seguia al Jose, que ens va fer patir una mica més però que superava també la competició convertint-se en un Ironman!!! Felicitats!
Un moment únic veure juntament amb la Bea i el Guillem (que jo crec que estava estudiant com fer un IM de cara al futur), com entraven el Xavi i la Ruth i es fonien, literalment, en una abraçada.
En blau: facebook
En negre: Víctor
En vermell: Jo

Pau Cortadas Guasch Millor pluja que vent!
Ahir a les 12:49 •

Ruth Alavedra Va bastant be, de fet inclus q diria q massa rapid!
Ahir a les 13:55 •

Pau Cortadas Guasch Ja funciona el tracker! Quin temps de natacio! Jo de gran vull nedar com ell. Pero ha acabat la bici? Quant ha fet?
Ahir a les 14:54

Pau Cortadas Guasch La bici en 6.30 i els primers 6km de run a 4.30,, és massa ràpid, però vol dir que ha acabat bé la bici.
Ahir a les 16:44

Pep Sanchez Delgado A 4:30??? Uff!! Calmeu-lo!!!
Ahir a les 16:46

Ruth Alavedra L'he vist fa 2 minuts i diu q va be, q encara no ha parat a caminar. Crec q encara li queda corda pero la calor esta apretant.
Ahir a les 17:08

Pep Sanchez Delgado Digali que parar a caminar a caminar no es una opció, que baixi el ritme i no camini....
Animeu-lo a muerteeeeeee!!!!!
Ahir a les 17:10

Ruth Alavedra Ja li he dit q dosifiqui perq va massa rapid pero diu q es troba be. En una estona us torno a infornmar. Moltes gracies pel suport desde BCN, li he donat anims de part vostre i l'ajudat!
Ahir a les 17:11

Pau Cortadas Guasch Home si camina als avituallaments no passa res, he investigat una mica i crec que els ritmes de la web estan malament, que ni abans anava tan rapid ni ara tan lent. Ruth i la resta ara animar-lo a ell (i al Jose), i si hi ha defalliment, el comodin de la llamada ;-)
Ahir a les 17:18

Ruth Alavedra Jo estic gairebe segura d q parara una mica a caminar o almenys confio q ho faci!. M'he creuat amb el jose i ta be! Ole esos triatletas! No dejare q abandone! Antes lo llevo a caballito jejeje
Ahir a les 17:26


Pau Cortadas Guasch Dos parcials, del 12 al 18 a 5.07 del 18 al 24 a 5.56. I aquests ja són correctes. Ruth, ja tenim Ironman, si ha arribat al km 24 acaba segur!!!!
Ahir a les 18:21



18:37 Jo: Estoy siguiendo a Xavi en el Ironman
Víctor: Sí, yo igual lo ando viendo...
Jo: Ha hecho una natación espectacular!
Aunque yo creo que ahora va un pelín clavado, creo que hará una maratón entre 4 y 4.30

Víctor: Sí, en 58 es increíble... es su fuerte sin duda
Vi que bajó mucho el ritmo en el maratón, la bici ha de haber estado muy difícil
Jo: En todo caso esta vez acaba seguro, a ver si lo hace en más o en menos de 12 horas
Víctor: Pero después recuperó ritmo, no sé ahora que tal...
Jo: El último a 5.56
18:41 Víctor: Pues yo creo que para ser el primero está muy bien... es un tiempo bastante buenopara el primero y para lanzarote que es muy difícil
Jo: Algo pronto para ir a 6 min/km.
Sin duda, está de coña!

18:44 Víctor: Bien, que mantenga el ritmo abajo de 6 y terminará bien
Pero ante esa situación yo creo que está bajando el ritmo porque duda si llegará con un ritmo más fuerte...
Cuando estás cansado y te falta tanto no hay nada como guardar por si acaso...
18:45 Jo: Lo que pasa es que está empezando a andar un poco, en un IM no decides bajar el ritmo, lo bajas "por la ley de la gravedad" o sea porque no puedes más.
18:46 Víctor: Es que haber hecho 6:36 en la bici es porque ahí estaba muy dura...
Jo: La cosa está en que en principio irá bajando el ritmo o sea que en principio el siguiente ya será por encima de 6.
18:47 Víctor: Pues esperemos lo mantenga en 6 por lo menos... que no baje tanto... en fin... como sea, terminar es excelente
Jo: 6.05 en el último parcial y a falta de 12km, esto está hecho!
18:51 No ha bajado mucho y eso está bien
18:54 Víctor: Sí, yo creo que se guardo un poco y ahora tratará de mantener los 6 hasta el final... porque hubo un parcial que hize más de 6 no?
19:06 Jo: Sólo el último ha hecho más de 6 ahora viene el parcial clave pero baja de 12 horas seguro lo cual está de coña
19:07 o casi seguro jiji

19:30 Jo: 6.47
Víctor: Uff
Jo: Lo que te dije, en un IM uno no se reserva para el final, uno va a lo que puede, le quedan 5km 19:32 Si hace el último en 6 baja de las 12, sino justito.

Segur que está al límit però només li queden 5km (és a dir com si fos una tri Spint) JA TENIM IRONXAVI!!!!!

19:35 Jo: Aquí puedes ver el final de Xavi http://live.ironmanlive.com/Event/Ironman_Lanzarote
Víctor: Sí lo ando viendo justo
Jo: Alrededor de las 20 horas!
19:36 Víctor: Con que no se atraviese el fotógrafo ese de verde jaja
Jo: jaja

Per veure com arriba (si no es posa ningú al mig), calculo que cap a les 20 hores, una mica abans. Gran Xavi Alvarez!
Ironman Lanzarote
live.ironmanlive.com


20:00 Víctor: Ya llegó
Lo viste?
20:01 Jo: Lo ví, con Ruth! 12 clavadas!
20:03 Víctor: Sí jajaja qué bien!

El Guillem mirant l'arribada del Xavi, ja és IronMan, amb 11.59.48 i una natació espectacular. FELICITATS!!!! Quina gran abraçada!!!


1 comentari:

Xavi ha dit...

Gràcies Pau! va ser un dia perfecte per un repte també perfecte.
Familia, amics, pupils, coneguts,... tots tots estaveu allà amb mi i és que és veritat si us dic que es nota tot el suport que un rep. Des de dies fins al mateix dia de la prova insitu, la Ruth passant informació del que li deieu. jejeje

Ara més que mai haurem de pensar en fer-ne un junts el 2013. Que hi dius?

Les Curses més rendibles