divendres, 6 de maig del 2011

Sense final, no té sentit



Això és cert per la vida, en general, si més no a mi em serveix acotar les coses per a organitzar-me i motivar-me i arribar a un objectiu, un target que diu els americans.
L'any passat, cap el mes d'abril m'autocompremetia a fer 100 flexions al dia durant sis setmanes, i, més enllà de les crítiques rebudes en algun vídeo, dient que alló no eren flexions, que havia de tocar amb el pit a terra... m'ho vaig passar molt bé, vaig complir i a més em vaig posar força catxes, jiji
La merda és que ho vaig fer massa d'hora i en arribar l'estiu ja no quedava res, ja m'havia desinflat. Vaig provar vàries vegades de tornar a començar, amb flexions, abdominals, el què fos, però entre que no ho explicava via bloc (que sempre compromet una mica) i sobretot que no tenia un dia en què s'acabaria, vaig ser incapaç de mantenir-ho.
Ara he tornat, m'he posat unes normes i una data límit. Les normes són 100 abdominals, flexions o séries de màquines cada dia i el límit, dos mesos, és a dir maig i juny.
Aquí penjo un vídeo de les flexions fetes durant el creuer familiar, total freak.
http://youtu.be/bx0U9gsJmQQ

5 comentaris:

Dioni Tulipán ha dit...

Bien Pau !!

Me parece que aquel energúmeno que te criticó no llegó a hacer ni una serie superior a las 50 flexiones, o sea que, ni caso ;-)

La verdad es que yo también estoy pensando en hacerlo de nuevo (pero cada 2 días).

Bueno, sé que eres hombre de retos, así que seguro que lo conseguirás !!

CAÑAAAAA

Pau ha dit...

Ui, no iba por ti, en el vídeo que colgué en Youtube de las 100 flexiones recibí comentarios casi insultantes de cachas comeproteinas boxeadores, lo cual me hizo dar cuenta de dos cosas:
1) la gente está muy mal
2) a veces nuestra vida es demasiado pública.
Un abrazo.

Anònim ha dit...

100 flexiones del tirón o en series?

algunas cosas:
1) Sí, la gente está muy mal
2) Cualquier cosa que expongas esta sujeta a críticas, así que quédate con las constructivas y pasa de las demás
3) Soy la 1era que se mete con estos cachas comeproteinas que luego corren 3 minutos en una cinta y se ahogan, así que es normal que ellos se rian de nosotros
3) El video es muy,muy divertido y muy muy friki. Felicita a bea por la grabación :)

(ana pozo)

XeviX ha dit...

Ei Pau, després del meu fracàs en l'intent, aquesta vegada ni em plantejo seguir-te, i estic convençut que ho tornaràs a aconseguir!

Estic d'acord amb els punts 1) i 2), però nosaltres a la nostra bola.

Salut!

Barcelona Dragons Triathlon ha dit...

Ana, de momento cuando hago flexiones hago 5 series de 20, prefiero hacer menos pero mejor hechas. Y 100% de acuerdo con el 3 punto 3, y de hecho con el 4 también jiji.
Xevi, el fet de fer flexions i abdominals es fa més portable, però en fi, tampoc insistiré jiji (ara, d'alguna manera hauràs de cremar la favada eh!)
Pau

Les Curses més rendibles