dilluns, 2 d’abril del 2012

Bici vs Periostitis

Per una tonteria per part meva des del cap de setmana de la marató tinc de nou Periostitis, així que he tornat al gel i al descans de running, de totes maneres no hi ha problema perquè ho supleixo amb un bon inici de la temporada de bici amb 5 sessions en la darrera setmana.
Agafaré el fons per les proves de llarga distància com la Trail WALKER pedalejant, al menys una setmaneta o 10 dies més. I parlant de la TRAILWALKER moltes gràcies a tots els que n'heu fet difusió i especialment als que heu col·laborat, ja hem superat el 75%!
De moment amb pelacos a les cames i és que les meves actuacions, especialment la del divendres, no em permeten anar de "pro"


2 comentaris:

Xavi A ha dit...

pau compra traumeel i te'l poses per la nit a la tibia. També compra a la farmacia Osteoheel (segurament te l'hagin de demanar) i segueix les indicacions del pot, és un comprimit sublingual cada X hores. jo he curat dues periostitis així.

A part ja ho saps, res de tornar a l'activitat de nou de cop i sempre superfícies toves al principi.

anims

Pau ha dit...

Oído cocina, passaré per la farmàcia!
Moltes gràcies

Les Curses més rendibles