dimarts, 5 de juny del 2012

Cavalls del Vent 2012


Què fàcil era quan podia explicar el dia a dia, ara tinc tantes coses a dir que no sé mai per on començar, però aniré al més important i és que torno a Cavalls del Vent. Si bé els arguments per fer-la s’han anat una mica en orris, tinc moltes ganes de realitzar una bona competició en una temporada en què he perdut les ganes de fer triatló, només el fet de pertànyer a un Club i poder compartir moments divertits amb els meus companys han fer que m’apunti a dues tris, surtin com surtin.
El cas és que m’havia plantejat fer Cavalls del Vent perquè molts del Club hi anàvem, vaig pensar que tant de groc per les muntanyes estaria guai, però en el sorteig hi vam entrar només 3 de 10 (això sí, aniré ben acompanyat del Mikel i sobretot de la passió del Pressi). L’altre argument era puntuar per l’UTMB, però crec que saltarà un any, tenint en compte l’any que m’espera amb l’arribada del Víctor prefereixo dedicar el 2013 a puntuar i el 2014 a atacar el Mont Blanc, aquell any ja podrem fer un desplaçament familiar cap a França.
Malgrat aquests contratemps, el fet de ser l’únic objectiu de la temporada fa que creixi el meu interès per aquesta competició i fa que per fi hagi trobat les ganes de tornar a córrer, tornar a exprimir-me. Segueixo sense perdre pes i no he superat del tot les lesions, però en sortides curtes per la muntanya em començo a trobar bé. Els entrenaments amb el pesat del Nacho, que no vol ni trepitjar la carretera de les Aigües fan que els migdies del Marc i meus siguin una hora de muntanya constant, pujant i baixant a saco.
Si m’agrada l’últratrail és perquè et permet competir mentre vas xerrant, i en aquest sentit el Mikel és la companyia ideal, no perquè sigui molt xerrador ;-) sinó perquè estic segur que podrem fer molts i molts kms junts i que no em frenarà gens, ans el contrari, que m’exigirà especialment en les pujades, on jo sóc més diesel. La pena és que comptava també amb el Coke, qui ens hagués fet baixar a saco, crec que tots tres haguéssim fet un equip perfecte i compensat.
En fi, ja aniré parlant del tema, que hi ha temps, m’estic mirant unes wambes més lleugeres que les XA PRO i tinc actualment dues o tres candidates. Ara de moment toca centrar-me en la triatló de Banyoles, estic intentant nedar a tope, perquè arribo molt peix (mai pitjor dit).
Per cert, indignant que no hi hagi acord amb la Federació de Triatló i em facin pagar l'assegurança.

5 comentaris:

piernas ha dit...

Espero que te vaya muy bien!!!! Ya diras a ver que zapatillas te estas mirando ;) por chafardear jejejeje. Yo estoy mirando de hacer Cavalls pero la travesia, a ver si engaño a alguien.

XTB-XAVI ha dit...

Olé, Olé, Olé!!!! Pau, cabroncete...amb el Mikel...al menys correrem junts fins la primera rampa, no? i després suposo m´esperareu a l´arribada o ja estareu a casa descansant?!?! és conya!! Em fa moltíssima il.lusió que hi haurà representació Dragona a la CdV 2012...i a més que podré entrenar amb un parell de crakcs...i suposo aquest any acabar-la!

Als Dragons que no han tingut sort al sorteig (quina p... per sota del % del 50%...ens ha tocat un 33%!!) com va comentar el Pau...la ultra del Montsant té molt bona pinta, així que proposarem com a Club, objectiu comú Ultra trail 2012 aquesta prova, OK? Què en penseu?

Pau, ara toca entrenar...i fer alguns refugis abans de la cursa! Mikel...a tu no cal que t´ho digui perquè estàs fet un toro i no pares d entrenar bé!

Apa fins aviat! i Força Ultra Trail Dragon Runners!

Xavi.

Pau ha dit...

Piernas, estoy hecho un lío, de todas formas he encontrado una oferta bueníssima de unas que no me compraba por el precio, cuando me decida explicaré las opciones y la decisión final.
Por cierto, dime fechas e igual te acompaño.
Xavi, será genial, segur que aguantaràs més que la primera rampa, de totes maneres 1) No vull que tornis a dubtar de poder acabar-la, és la manera de no fer-ho i 2) Pots comptar amb els nostres entrenaments conjunts!!!

Dioni Tulipán ha dit...

Vaya, va en serio el tema UTMB con sus obligatorias preparaciones !!

89 €... Empieza ser un deporte elitista, madre mía.

piernas ha dit...

En principio seria para el 7-8 de Julio o 28-29...

Les Curses més rendibles