dijous, 17 de març del 2011

La Presa, el què val, val

Quan un és un inútil total, artísticament parlant, encara valora més quan un amic arriba tant amunt en un món difícil com el del teatre, així que què menys que dedicar-li quatre paraules al Ferran Utzet i recomenar-vos l'obra que dirigeix.

El Ferran és un amic del cole (d'aquests que tens des dels 3 anys), els meus pares li deien el Ferran del yogurt, perquè amb tres o quatre anys, quan jo només era capaç de treure'm un moc, fer una bola perfecte i enganxar-lo en algun lloc, ell que estava de convidat a dinar a casa meva es va dedicar a llegir la composició del yogurt davant dels meus pares. Realment vist ara, aquell podia haver estat el final de la nostra amistat, m'estava deixant en ridícul, però amb aquella edat ni ell tenia malícia ni jo rencor (aquestes gilipollades arriben més tard), així que hem continuat sent amics fins ara. Després va ser un alumne tan brillant que ni a l'Aula el van saber entendre i el van deixar escapar. Ja d'universitari va tenir "l'evolució lògica", va estudiar matemàtiques per acabar convertint-se en un gran actor i director de teatre. Ara ha arribat a dalt de tot, i sinó mireu a qui dirigeix. Estic segur que tindrà molt èxit, perquè com ell n'hi ha molt pocs.

Benvolguts espectadors,
Us escrivim per anunciar-vos que LA PRESA de Conor McPherson és el proper muntatge que podreu veure a la Biblioteca.
Del 24 de març al 17 d'abril. De dimecres a dissabtes a les 21h, diumenges a les 19h.
A La presa no hi ha històries d'amor, xantatges, venjances, bons i dolents. Però passa quelcom meravellós: que captura un tros de vida. I entre fantasmes i cerveses, descobrim una cosa que massa sovint oblidem: que, encara que ens ho sembli, mai estem sols. I que en el lloc més inesperat podem trobar allò que busquem. La Valerie ho troba a la regió de Sligo, en un pub ple de gent entranyable.
Dirigida per: Ferran Utzet.
Amb: Montse Germán, Jordi Coromina, Ramon Vila, Armand Villén i Òscar Intente.
Entades ja a la venda a Catalunya Caixa 902 10 12 12 / www.telentrada.com
Comptem amb vosaltres!! Fins aviat!!
Ens podeu seguir a través del web laperla29.cat, el blog larevistilladelaperla.blogspot.com o el Facebook La Perla Cia.

Les Curses més rendibles