diumenge, 13 de març del 2011

NB, Saucony o K-swiss: tres opcions dues possibilitats

Amb les Mizuno Precision tinc ja unes wambes lleugeres per a fer curses curtes i per tant cobrir totes les necessitats en quant a tris curtes, per tant una vegada més les ZOOT hauran d'esperar. Ara busco unes per la llarga distància, no tinc pressa, així que m'ho pensaré amb la calma.
D'entrada descarto les K-swiss K-ona C. Si tingués clarament un Ironman important al cap podria ser una gran opció, són superlleugeres i molt, però que molt, transpirables (expulsen perfectament l'aigua). Hi ha un parell de coses que em frenen: el nivell d'amortiguació que no sé si seria suficient per algú com jo, i sobretot un lleu control de pronació que no necessitaria. Bon calçat està fent K-swiss.

Aleshores les possibilitats reals serien les següents:
NB 1080: Són l'evolució de les utilitzades pel Challenge, d'entrada unes de les millors wambes que he tingut, sinó la millor, però amb el problema és que són un pelet amples per la meva morfologia de peu.


Saucony Progrid Ride 3: Les triumph em van agradar, penso però que amb les Ride ja en tinc prou, i són més barates. Demanaria mig número més que les triumph per reduir la pressió als dits dels peus.

La putada és que l'estètica no m'ajuda a decidir, jiji, si n'hi hagués algunes de grogues ja estaria decidit, color dragons. Si n'hi hagués algunes de lletges també, però les dues les trobo molt guapes, i per preu tampoc: les 1080 95euors i les Ride3 85, més o menys.

8 comentaris:

Ivó ha dit...

Bones!! Jo vaig tenir les Ride 1, i he de dir que són les millors sabatilles que he tingut. Donen sensació de "terra" perquè són baixetes però l'amortiguació es molt bona, i això que jo prono una miqueta.
Als 1000km, això si, estaven destruïdes. Per cert, on les has vist a aquest preu??? (Ja estic pensant en les següents...les asics2150 no m'han encantat i no repetiré...)

Xavi A ha dit...

Jo necessito també wambes noves i tinc greus problemes en decidir-me. Després de les triumph que son les que millor em van anar vaig passar (peruq havia perdut bastant pes i les triumph ja no eren les més indicades) a Asics Cumulus però no han acabat de sortir be. Ara estic pensant en New Balance i com vaig amb plantilles haurien de ser neutres així que si agafes les NW ja em diràs que tal.

Mikel ha dit...

95 Euros les 1080¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
ara vaig al paio de la botiga on les vaig comprar a 120 Euracos amb descompte inclòs i li foto una pallissa...

Anònim ha dit...

Enllaçant una entrada que vas fer fa uns dies (Botigues vs internet):
La compra presencial no només per l'assessorament (que si el botiguer és un bon professional, per mi és el més important), sino que també per tenir una cara a qui anar-se a queixar, i una cara que trencar...
"Nivelón"!!!!!

Anònim ha dit...

"Opcions" s'escriu amb'C'! No pas amb 'S', com ho has escrit en el títol!!!

perdoneu, però algú ho havia de dir!!

Pau ha dit...

Ivó, joder, als 1.000kms i amb el teu pes, qualsevol wamba queda destrossada ;-) pel què fa al preu, ja t'he fet un mail personal.
Xavi, crec que tiraré cap a les NB, t'aviso.
Mikel, jo la primera vegada vaig pagar més o menys això d'ofert al Decathlon.
Anònim 1, si algun dia trobo una botiga que em cobri el 10% més que a internet (fins i tot soportaré un 15%) i em fa una descropció d'una wamba que sigui el 50% (ja veus que no sóc exigent) d'aquesta http://www.ullrichrunning.com/zapatillas/pruebas-de-zapatillas/66-prueba-new-balance-1080-.html
les compro a la botiga.
En tot cas pel què fa a aquestes dues opcions compro per internet segur, he tingut ja les dues per tant sé com són i quina talla necessito, la botiga no m'aporta res en aquest cas.
Anònim 2: està escrit amb C, "que no t'enteras" ;-)

Anònim ha dit...

Millor no t'agafis les Saucony..que si no anirem repes....

Pau ha dit...

Xavi, o vaig com tu o vaig com el Mikel!

Les Curses més rendibles