dijous, 10 de març del 2011

Tritraining.es

Qui m'ho anava a dir que acabaria amb un entrenador personal? Però al final no ho he pogut evitar, tinc ganes de fer un petit salt de qualitat en la meva tècnica. Sé que tritraining ofereix plans d'entrenaments i planificacions de la temporada, però que m'han d'explicar a mi ;-) a més, en aquest sentit sóc una mica anàrquic i prefereixo muntar-m'ho jo segons sensacions i ganes. Penso, però, que necessito una petita empenta pel què fa a la tècnica: correccions en el running, aconseguir que les sortides en bici siguin una mica més efectives ara que tindré menys temps, i sobretot millorar la meva natació.
No us enganyaré, he agafat al Xavi per a millorar en la natació. Pel seu bé, no hauria de ser tan explícit, perquè jo mateix dubto de la meva evolució i per tant té una feina difícil en mi, a més no li reportaré gaire propaganda si ho vaig explicant tot i no milloro. Avanço ja que, per les poques sessions que portem, ell ho farà bé segur, però és que sóc un patata. Això sí, el potencial de millora és gran, ja que de moment tothom m'avança a la piscina.
Per ara, el test de 1.000 metres van donar uns espectaculars 21'44'', i el pitjor és que pensava que anava bé i que faria poc més de vint minuts.
Vinga Xavi, ara et toca millorar-ho, i el que sí sé és que ho aconsegueixis o no, amb la quantitat de séries que m'has encarregat, em fotré supercatxes, i això també és molt important!

5 comentaris:

Marc Badia ha dit...

Jo ja fa algun temps que penso en buscar un entrenador personal, pero al igual que tú, l'anarquisme (ordenat en el meu cas) i al tenir molts cambis d'horaris al llarg de l'any , sempre fan que hem tiri endarrera. Tot i que penso que per les persones amb poc temps els pot ser de molta ajuda.
Us desitjo molta sort.

Bea ha dit...

El meu entrenador té entrenador???!!! Cómo se come esto??? Em sento estafada!!! :-P.

Pau ha dit...

Gràcies Marc, el millor del Xavi és precisament això, que el tio s'ho curra i fa els entrenaments segons els problemes laborals de la penya. En tot cas aquest no és el meu problema.
Bea, a mi em passa el mateix, i jo no tinc dubtes.

Xavi A ha dit...

En primer lloc merci per les bones paraules cap a mi.
En segon lloc casualitats de la vida han dut a que just avuí tenia programada entrada sobre el treball i estructuració de sessions de natació per aprofita més el temps fent menys volum.
Se que milloraràs la natació, si més no assoliràs un nivell X fent menys hores que les que faries fent només tirades continues a la vegada que sortiràs de l'aigua amb menys globus. Que sovint pensem en nedar més ràpid però jo valoro sovint nedar igual en un triatló pero sortir sencer i amb bones sensacions a agafar la bici.

Marc es interessant el que comentes perquè molta gent em comenta el mateix a la primera reunió com a problema per a agafar un entrenador personal, justament entenc aquesta és la meva feina, fer que l'entrenament s'adapti al teu dia a dia y no al revés. És a dir no agobiar-se perquè aquesta setmana el que tens de planning no s'adapta a la feina o al viatge de negocis...

Pau, ens veiem aquest vespre nedant! jajaja

Bea, el teu marit no em fa gaire cas, a tu et fa el mateix a casa? jajaja

josep-maria ha dit...

Pau, has fet, una vegada més, una molt bona elecció!!!!

Les Curses més rendibles