divendres, 18 de novembre del 2011

Ja hem fet un any

Dibuix del Xaxa, estàs fet un artista.

Quan un decideix crear un Club no és conscient del què suposarà, de temps, d'esforç, de responsabilitat, fins i tot gent amb la qual acostumava a entrenar ja no els veig (curiositats de la vida). A més recordo que amb el Xavi calculàvem el possible número de socis, i us hem d'admetre que vam pensar en 40 o 50. Però érem uns inconscients, Barcelona està ple de Clubs, la majoria ofereixen molt més que el nostre i a sobre nosaltres fem pagar.
Però hi vam arribar, fins a 55 en la temporada 2011, dels quals el cert és que uns 15 no he arribat a conèixer. Però el número és el de menys: l'ambient, els amics que he fet, el veure que després d'una temporada el projecte s'ha consolidat, el tenir uns 15 socis a l'espera que comencés la temporada 2012 per a inscriure's, tot plegat, supera les nostres expectatives i sobretot compensa l'esforç dedicat.
I ara tots dos tenim més ajuda, centralitzem molts temes, però hi ha un equip directiu de 6 dragons que han començat amb moltes ganes i sobretot molts socis actius que ja van a la seva bola i que simplement utilitzen les eines del Club per organitzar-se, quedar, parlar, discutir...

Hi ha aspectes que hem de millorar per a aquest 2012, i la veritat no sé si depenen de mi o dels socis. M'agradaria una mica més de presència, potser sóc un somiatruites, però em molaria que en les sortides fóssim la tira (som 50 socis), o repetir i ampliar jornades com les de Les Angles, on quasi una quarta part del Club vam arribar a competir. Estic segur que millorant la qualitat dels entrenaments i els recursos per les competicions ho aconseguirem.

Felicitats Dragons, no ens enganyem, som el millor Club del món!

2 comentaris:

Anna ha dit...

Ho som, per la qualitat esportiva i especialment per la qualitat com a persones. Molts anys i bons! :)

fatima ha dit...

És Dr.EBHOSE vostè pot email ell si necessita la seva ajuda en la seva relació ,
prometen you.Your problemes es resolen immediatament. Després d'estar en
relació amb ell durant set anys , ell em va deixar , jo vaig fer tot
possible portar-ho de tornada enrere , però tot va ser en va . Jo volia que ell l'esquena
per l'amor que sento per ell , li va suplicar , però ell es va negar fins que
explicat el meu problema amb algú en línia i ella em va suggerir que hauria
més bé per correu un llançador d'encanteris que podrien ajudar-me a un encanteri que li portés
esquena , però jo sóc el tipus que mai creuen en encanteris , no vaig tenir més remei que
Prova-ho , vaig enviar el llançador d'encanteris , em va dir que no hi havia problema que
tot estarà bé abans de tres dies , que el meu ex es torna a mi
abans dels tres dies , ell va llançar l'encanteri i , sorprenentment , en el segon dia ,
això va ser al voltant de les 4:00 de la tarda . El meu ex em va trucar , jo estava tan sorpresa , em va contestar el
diuen i l'únic que va dir va ser que estava tan malament per tot el que va passar ,
que volia tornar a mi , que m'encanta tant . Jo estava tan feliç i
sorprès . Des de llavors , he fet una promesa que tots els que conec es
mai tenir un problema de relació , que em referiré a l'encanteri
llançador de ajudar-los. Qualsevol podria necessitar l'ajuda del bruixot , el seu
ebhodaghespell@gmail.com email
Ell també va llançar tants sortílega ,

(1 ) vol que el seu ex enrere .
( 2) Vostè sempre té malsons .
(3 ) Per ser promogut a la seva oficina
( 4) Vols un nen .
( 5) Vols ser ric .
(6 ) que vulgui mantenir el seu marit / dona sigui només seva per sempre .
( 7 ) la necessitat d'assistència financera .
8) Vols estar en control que el matrimoni
9) Vols que atrauran la gent
10) La falta de fills
11) NECESSITA UN MARIT / DONA
13 ) COM GUANYAR LA LOTERIA
14 ) PROMOCIÓ ENCANTERI
15 ) ENCANTERI DE PROTECCIÓ
16 ) ENCANTERI DE NEGOCI
17 ) ENCANTERI DE TREBALL BO
18 ) cura per a qualsevol malaltia / h.i.v.
Poseu-vos en contacte amb ell avui : ebhodaghespell@gmail.com

Les Curses més rendibles