dijous, 3 de novembre del 2011

Tot llest, quines ganes!

Ja està en marxa, després d’acumular en 4 dies quasi 60km ja tinc el volum suficient per afrontar les dues maratons seguides que m’esperen en els pròxims caps de setmana, les dues molt diferents però que em fan la mateixa il·lusió. Per un costat la Marató Costa Daurada, on finalment marcaré el ritme de 5.19, i per l’altra la Rupit – Taradell, que amb la quantitat de gent que ens hem apuntat, segur que ens ho passarem de conya. Tot i la matinada!

Així doncs el cap de setmana de 12 i 13 de novembre anirem cap al sud, acompanyats del Nacho (que també hi participa) i de l’Anna, segur que seran dos dies guapos. Un altre dragó, el Víctor, també provarà de fer els 42km. La Bea s’està plantejant fer la cursa de 10km que es corre a la vegada i en el mateix circuit, així que si algú la vol acompanyar i passar el cap de setmana amb nosaltres serà molt benvingut! Déu ni do també ella: 6 de novembre, 6km cursa de la dona; 13 de novembre, 10km MCD; 20 de novembre 43km a la Rupit Taradell i 27 de novembre 10km Jean Bouin.

Ara es tracta de fer tants kms com pugui tant a les noves NB com amb a les Salomon i és que estan una mica noves per a realitzar aquestes tirades, espero que això no suposo un problema.

3 comentaris:

XTB-XAVI ha dit...

D n D!! jajaja sou uns cracks!! Tant tu com la Bea!! Molta sort i a tope!!

Per cert, aquesta tarda hem fet els Dragons del Vallés unes sèries piramidals 400,600,800,600,400,200 i sprint final de 100m!!

Una abraçada, molta sort i Forá Dragons!

Xavi.

西雅图陈彤 ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Bea ha dit...

Què guai!!! El Pau penja el meu CV esportiu futur inmediat i queda bé, impacta i tot. M'encanta poder acompanyar als cracks amb reptes paral·lels, però fets a la meva mida. És una forma de fer de fan participant activament... I a més, sempre en bona companyia. Sort a tots els maratonians!

Les Curses més rendibles