diumenge, 27 de novembre del 2011

Newton, capítol 1


En aquests dies de semidescans m'encanta provar coses i per tant agraeixo enormement a la gent de Distance que m'hagin deixat provar unes Newton. Què millor que les setmanes sense pressió per a millorar la tècnica i en aquets cas la meva obsessió en intentar caure de puntes?
Cada vegada odio més veure'm córrer, m'agobia la meva pròpia ombra, i en les fotos sempre surto totalment torçat. Està clar que tot no ho solucionaré, però, i si les Newton milloren aquest estil cada vegada més deteriorat?
De moment les primeres impressions són neutres, encara no em puc pronunciar, vaig fer uns escassos 5 o 6 kms i amb desnivell. Pujant anava logicament de puntes i baixant el cert és que em donava la sensació de caure amb tota la planta.
Ja veurem.

Les Curses més rendibles