diumenge, 4 de desembre del 2011

ORBEA ALMA H10


Gràcies a ORBEA he pogut provar una 29er i la veritat és que tot i que sóc bastant escèptic als canvis, aquest m’ha convençut molt. No crec que sigui com el pas dels esquís normals al Carving, però penso que mica en mica les rodes de 29” s’imposaran. El que sí tinc clar és que jo quan renovi no dubtaré en comprar-me’n una.

Primer de tot es nota, tot i que això és difícil de valorar, que en trams plans o de poca pendent és una bici amb més inèrcia i per tant capaç d’agafar velocitats més altes. Però a part d’això de seguida li vaig trobar les virtuds, tant pujant com baixant. Pujant, en un moment en què un sobtat canvi de pendent va fer que em trobés amb una marxa massa dura, així que vaig fer-la tota de peu, però sense perdre tracció, estic segur que amb una de 26” hagués patinat.

Baixant és una bici un pèl menys àgil, però per contra especialment dotada per a superar obstacles, especialment arrels o grans esglaons, la mida més gran de la roda converteix en més petits els elements a superar.

Una bona innovació.

2 comentaris:

Ferran ha dit...

Que pateixi Josef!! :))

XTB-XAVI ha dit...

....mmmm Pau em sembla que pel meu tamany! perfecte!! jijiji

Apa fins aviat!

Xavi.

Les Curses més rendibles