dimarts, 23 d’octubre del 2012

Dades RAID ROIG 2012

Avui hem rebut la classificació del Raid Roig i malgrat que la lesió del Nacho no ens va permetre bonificar els 34 minuts dels equips que ens envoltaven (només vam bonificar 6, és a dir 28 de hadicap) vam aconseguit fer podi, quedant-nos a un quart d'hora dels segons i a 18 dels primers, i per tant la victòria la vam tenir a tocar si tot hagués anat normal. Estic molt content per tant del meu debut en aquest món fins ara nou per mi tot i que també és cert que vaig estar molt ben conduït pel Nacho.
És molt graciós perquè l'esperit de la competi s'adapta molt a la meva filosofia de veure l'esport. Sempre amb bon rotllo entre els equips, però amb tanta puteria (o ardillisme com diem entre els Dragons) com sigui possible. Amb els que crec que han quedat segons vam tenir un moment supercòmic, després de marcar a la vegada una balisa, el Nacho i jo vam sortir pitant perquè no ens pillessin i poguéssin aprofitar la nostra estela, mentrestant ells, van esperar uns segons a què marxéssim i van agafar el bon camí. Resultat, ells partint-se de lliure, i nosaltres perdent ben bé un km per culpa de la nostra errada.
Passo aquí unes fotos i un detall de la classificació.







Les Curses més rendibles