dimecres, 10 d’octubre del 2012

Problemes per recuperar

Alguna cosa no he fet bé, però el millor és que ja sé què, i és que com que sóc una persona educada no vaig saber dir que no a canviar dos entrenaments de rodatges suaus per les Aigües i els vam substituir per "una mica" de desnivell.
Aquesta tonteria sumat a la voluntat "i necessitat" de fer una mica de BTT ha provocat que muscularment no acabi de recuperar, que s'accentui una mica el dolor a les plantes dels peus però sobretot que no baixi del tot la inflamació als genolls. Ara em fan mal, a Cavalls, a part d'alguna rampa, l´'unic problema va ser dolor al genoll esquerra a partir del km 60+-, crec que ja ho vaig explicar. Doncs aquest dolor ara està als dos genolls.
De moment aquest dissabte tinc el RAID ROIG 2012 amb el Nacho que faré perquè m'hi vaig comprometre i perquè em fa molta il·lusió, però després hauré de fer una setmaneta de repòs total (o de natació màxim). La necessito i me l'he guanyat.

Tinc ganes ja de passar pàgina de Cavalls del Vent.

5 comentaris:

Dioni Tulipán ha dit...

Pau, no em facis cas, però això, això és el tipic cas que no pot acabar mai bé !!!!
"Ho faré...però després hauré de fer..repòs total".

Probablement jo faria el mateix, però no et sortirà gratuit...
Perdràs més temps (de baixa) i probablement no faràs un Raid satisfactori.

Siento ser tan directo, però.. com sol dir la Bea:
Algú ho havia de dir ;-)

Ana ha dit...

Pau, descansa una semana total de running ( o más) y ve al fisio! No hay más ;)
Venga superhombre, date un respiro!

Barcelona Dragons Triathlon ha dit...

Tranquilo Dennis, he exagerado para ser más mediático, jajaja. És broma, però el RAID no serà fàcil però físicamente nada tiene que ver con un diezmil (es un acto tanto o más festivo que deportivo). En todo caso ya he pasado por el médico y no hay mucho qué hacer, es algo de líquido por desgaste, pero no es nada como para preocuparme. Te lo creas o no, pero no iré a tope.
Gracias Ana, me lo daré y me dedicaré a nadar!!!

Ferran ha dit...

La pallissa va ser considerable Pau, i és normal que el cos es reboti. Dona't temps perquè tot vagi posant-se a lloc un altre cop. Poc a poc, que no per correr més s'arriba més lluny (i t'ho dic jo, que ni corrent molt arribo gaire lluny ;).
Ets un campió. Ànims.

Pau ha dit...

Gràcies Ferran!

Les Curses més rendibles