divendres, 17 de maig del 2013

Ser3gio

Vaig descobrir aquest bloc després de Cavalls del Vent, millor dit el vaig redescobrir perquè resulta que ja el tenia enllaçat. El cas és que el Mikel em va enviar un enllaç amb la opinió del Sergio sobre el què havia passat, i tot i que admeto que estava en desacord en algunes de les coses que deia, els arguments eren sólids i treballats.
La veritat és que el bloc del Sergio es insultant, o dit d'una altra manera la seva manera d'escriure fa que blocs com els meus i molts d'altres (no rebré només jo) siguin ridículs. Qualsevol pot escriure a internet, o tenir un bloc, com a prova un exemple, però no n'hi ha gaires que ho facin amb la qualitat, el grau d'informació i l'interès del Sergio.
Us passo aquí l'enllaç, amb la darrera entrada
http://ser13gio.blogspot.com.es/2013/05/uros-tutti-frutti.html
Però no deixeu de navegar, trobareu coses molt interessants, l'opinió sobre Cavalls del vent tenia ni més ni menys que 79 comentaris. Per cert una última cosa a destacar, contesta a tots i cadascún d'ells, no entenc la gent que té de tant en tant un, dos máxim tres comentaris al bloc i no es digna a contestar.
PD: Bastús, potser caldria fer-li una oferta de disseny, la portada no mola gens.

1 comentari:

Ana ha dit...

Tu blog es muy "tú": divertido, sincero, ameno y fresco! Dicho esto, me paso a ver el de Sergio ;)

Les Curses més rendibles