dimarts, 14 de maig del 2013

Tot al vermell

Ja que no podia córrer he intentat mantenir la forma a base de bici.
 Aquest cap de setmana provo, després de 3 setmanes sense córrer, una d'elles fent spinning, aquest cap de setmana tornaré a córrer, no sé si estic recuperat del tot, les sensacions no són 100% bones, però ara a tants pocs dies de la Ultra de la Cerdanya és caixa o faixa.
És una pena perquè estava a full, em notava molt bé abans i després de la TRAILWALKER, però ara ja no sé.

Crec que l'he cagat, no vaig anar al metge perquè pensava que era una tonteria, potser ho és, però ara no ho sembla tant. A més ho admeto, anar a un metge o un trauma amb una lesió, per mínima que sigui, i dir-li que tinc 200km per endavant em fa vergonya. No estem parlant de la pericarditis de l'any passat, és a dir si realment tinc una petita lesió al peu, el pitjor mal que em pot passar és que acabi amb el peu destrossat, com a hobby que és el running, no tinc problemes en pagar aquest preu. També l'he cagat amb una cosa que porta la Bea insistint-me des que ens coneixem, i ja fa temps d'això, i és que m'he de fer d'una mútua. Veient els reptes d'aquest any i els del que ve, ho tenia plantejat, però han passat els dies i ja és massa tard. Penso que la sanitat pública funciona però és lenta en aquest tipus de casos i vaig descartar anar al traumatòleg perquè sabia que com a mínim trigaria les dues setmanes que he estat en repòs. Aquesta setmana mateix, fora GOLTV i welcome mútua.

I per acabar amb bon regust, avui tinc bons feelings.

8 comentaris:

Ana ha dit...

y pq no te planteas ir a un fisio? Mínimo deberías ir 3-4 días antes de un ultra y 3-4 días después. Y si ahora tienes molestias, pues también.

Pau ha dit...

Ana, siempre voy al Fisio 4 o 5 días antes de la competición, y esta vez también lo haré.
En cuanto a solucionar problemas a base de fisio quizás me equivoco y seguro que pueden hacer milagros, pero a no ser que vea que es un tema muscular claro prefiero ir siempre después de pasar por el trauma y haber hecho el diagnóstico pertinente. En este caso si es algo, mi "intuición" me hace pensar que es un tema de huesos.
También admito que hay un tema económico y no me quiero dejar la pasta en un hobby, eso es muy personal ;-)

XeviX ha dit...

Esperem que no sigui res greu, però tanmateix sempre és bo saber el diagnòstic exacte. Si et serveix de consol (no ho crec) m'acabo de fer unes plaques perquè molt em temo que tinc alguna fractura al turmell.

Dioni Tulipán ha dit...

Pau,
Ets un valent!!
Además, he mirado la página web y he visto que hay tan solo 71 (!!) participantes a la cursa larga. Vas a pasar múúúúchas horas solo campeón!!

A ver si mimando un poco el cuerpo, en 3 semanas vuelves a estar en plena forma.

XeviX, espero que no sea cierto... ánimos!!

Dennis.

Pau ha dit...

Xevi, doncs no només no em consola sinó que em preocupa, ja em diràs què ha sortit a les plaques, molts ànims!!
Dennis, vamos a ir dos e intentaremos adaptarnos uno al otro para pasar el máximo de horas acompanyados, hasta que Albert no me confirmó que se apuntaba, no lo hice yo.

XeviX ha dit...

A mi també m'agradaria pensar que no hi ha res, però és possible que no pugui posar el peu a terra sense haver-hi res a l'os? dimarts sabré els resultats de les plaques, però tan de bo fos una inflamació o alguna cosa per l'estil...
Descarto esquinsos i temes de les parts toves perquè la lesió no ha estat derivada d'un accident, sinó que ha aparegut sense motiu aparent, i això em fa pensar en el pitjor.

Gràcies

Pau ha dit...

Sona a lesió óssea per estress, però que no sigui res. Un amic ha tingut quelcom semblant però al final era inflamació de la membrana de l'os i se n'ha sortit prou bé. Ànims!

Ana ha dit...

Tienes razón en cuanto a lo del trauma. El caso es q te miren, te den un diagnóstico para saber que tienes que hacer para recuperar :)
Yo te escribí lo del fisio desde mi experiencia porque todos mis problemas por correr han sido siempre musculares y tomar el hábito de ir cada 2-3 semanas a hacerme un masaje de descarga o pedir hora en cuanto siento alguna molestia creo que me ha ayudado a no lesionarme. Para mí es dinero bien invertido ;)

Les Curses més rendibles