dimecres, 29 de maig del 2013

Stage Dragons 2013

Quin gust agredolç tenia durant l'stage. Passant-m'ho de conya a la vegada que decidia que he de fer net, esperar a què passi aquesta ratxa de mala salut, notant un bajón físic que va més enllà de l'estat de forma. Alguna cosa em passa, massa acumulacions de lesions, infeccions, virus...
Però em vull quedar amb la part dolça, fins i tot física i és que malgrat tot vaig aguantar dignament les activitats, estant a l'alçada de gent que porta mesos fotent-li canya. I sobretot perquè si no fos tan difícil d'organitzar, faria un stage cada més. Molt bona resposta dels socis, tant en nombre com en predisposició a passar-s'ho bé. Bona feina de la Junta, especialment del Xavi, que em va permetre desconnectar molt més que en l'stage 2012 i la cirereta final, els 30 anys de la Bastús que ens va servir com a excusa per celebrar una festa, que com la protagonista, va ser tan activa presencial com virtualment.
Com em va fer patir el Toni

Grupassu

Un dels moments de relax amb dragons que m'estimo molt.

Quanta qualitat en aquesta foto, en tots els sentits
Càmera en mà

No us enganyaré, #tripostureo total, de fet la frase va ser, espera que em poso un moment davant del Mikel.
No vull acabar sense felicitar a la Bea, no para de queixar-se, però per mi està millor que mai. Tens molt de mèrit guapíssima.
Més detalls de l'stage en el bloc dels Dragons

8 comentaris:

Ana ha dit...

¡Aupa Bea! :p

Barcelona Dragons Triathlon ha dit...

T'espero aviat per uns piques amb la bici, a lo Purito Rodriguez...
Toca fer net i recuperar la motivació...
Ànims¡¡¡

Mikel ha dit...

Esta clar que era jo, jiji

Anònim ha dit...

ole tu!!
muuass
sheila

365chef ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
365chef ha dit...

Mikel, avui mateix he passat pel punt "Purito Rodríguez" amb l'Anton. Com han canviat les coses...
Espero tornar a picar-me amb tu i d'altres tot i que de moment només aspiro a passar-m'ho bé fent esport.
Pau

lidia ha dit...

Aix...Pau com m'agradan les teves croniques entre l'ardilleo i les emocions. Està clar que som un gran equip i que tú com tants d'altres el feu gran. Gracies per aquest cap de setmana!
I ara animat i reuperat, les males ratxes passen, ja ho veuras! ;)

Anònim ha dit...

Pau yo estaba esperando un pequeño fallo tuyo, pero como buen profesional, ( ardilla). No lo prometistes. Enhorabuena por esa 3a plaza bien sufrida. ;-)
Toni

Les Curses més rendibles