diumenge, 30 de desembre del 2007

2 últimes setmanes

Les dues darreres setmanes han estat molt diferents. Abans de nadal sortides curtes i amb diferents intensitats, total uns 35km. He agafat una volta per Gràcia i el Parc Güell com a referència per veure l'evolució de l'entrenament, són 7km que hem fet una vegada amb la Bea a 6min el km i una segona a bon ritme (34 min).
Des de nadal, només una sortida, avui mateix i de més de 20km. Tot i que he anat trotant segur que em passarà factura ja que he anat apretant el ritme a les pujades. L'important és que m'ho he passat bé.
Per la Sant Silvestre anirem amb el Dani (i qui s¡apunti) a un ritme de 4.40 o 4.45 i a falta de 3km decidirem. Sigui com sigui no vull cansar-me en excés, ja que la nit serà llarga.
La primera setmana de gener encara serà d'entrenament lliure, i a partir del dia 7 comença l'entrenament dirigit.

2 comentaris:

Bea ha dit...

No m'agrada el comentaria "una amb la Bea a 6min el KM i una altra a bon ritme". Em sembla una mica ofensiu, però com ets el meu personal trainer i sé que ho dius amb amor (ejem,ejem) et perdono.

Pau ha dit...

No sé què dir...
En fi, com tu dius ho dic amb amor...
El teu objectiu és que no hi hagi diferència entre el meu i el teu bon ritme, segur que t'hi acostaràs.

Les Curses més rendibles