diumenge, 30 de desembre del 2007

Per les curses de muntanya

Nico, a veure si tu ho saps o em pots informar, segur que a Cancaralleu hi haurà algun aficionat a les curses de muntanya. Jo tenia pensat les Mr873Br (les vermelles de sota), però en una botiga em van recomenar les M783Bk, les negres. Jo les veig massa sabates, i no ho veig clar, potser no emvaig saber explicar. També hi ha la opció salomon, però, em dóna la sensació que són massa cares. La meva idea és una wamba lleugera i ràpida, que no sigui massa rígida i que m'aguanti curses de muntanya de llarga distància i si pot ser que les pugui fer servir també per entrenar per collserola. Pels preus, mirant a Andorra a una botiga del carrer principal d'Escaldes, Esports Robert, em van semblar molt competitius (al Viladomat tenen moltes Salomon, però un pelet més cares).
Tenint en compte que New Balance m'ha anat molt bé, he decidit que les millors candidates per córrer per la muntanya seran aquestes, les MR873BR, són un bon equilibri,són lleugeres, amb una sola potent però no excessivament rígides, i per tant que no em provocaran molesties extres a genolls i turmells com les antigues North Face (massa rígides)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Tiuuuu, doncs a veure si aviat les destrossem corrents amunt i avall!!

Els meus pares em van dir que havien vist la Mercè per Alp... voliem passar a veure-us, però el 31 vàrem fer la Tossa, i en tornar haviem de preparar tot el tema de Cap d'Any... igualment imagino que ja deurieu haver baixat!

La Silvestre bé??

Parlem,
Nic

Pau ha dit...

Quan solucioni el dubte, me les compro, a mi em tiren molt més les vermelles, i quan les tingui, a córrer.
Com has dit ens vam creuar. La tossa com la veu fer, a peu?
En quant a la Sant Silvestre, demà crònica i quatre fotos.

Anònim ha dit...

Iep! Doncs sí, la Tossa a peu (per que per la neu que hi havia...) quasi des de casa, bé, des d'Urús, que la pujada de l'Aurèlia fa mandra i no aporta res...

La ruta va ser Urús - Font Llebrera - Coll de Jou - Niu de l'Àliga - Serrat de les Pedrosses - Urús. Molt bonica i fàcil, pq se surt per un PR des d'Urús, i a Coll de Jou s'enganxa un GR fins dalt. La baixada va ser a pèl per les Pedrosses, pq ja ens coneixiem el camí de l'any passat (crec que coincideix amb l'skyrunning de la Tossa-Puigllançada que es fa al setembre).

Siau!
Nic

Anònim ha dit...

Lapsus... aquest cop vàrem baixar pel mateix camí de pujada, no per les Pedrosses com l'any anterior!

Quina memòria.

Nic

Les Curses més rendibles