dimarts, 4 de desembre del 2007

Primera setmana

La temporada serà llarga, jo proposo fer un primer mes des posada en forma, dos mesos de canya de running, y manteniment de córrer a la vegada que pujo amb bici i natació. Si algú només vol fer triatlons, que s’esperi un mes a començar o que allargui un temps el què proposo per desembre. L’entrenament de gener i febrer està basat en una proposta de Víctor Gonzalo, de fet, si algú vol fer un pla d’entrenament important i professional, sé que n’organitza (www.victorgo.com), però hi ha molts llocs on se’n pot trobar. Per tant, de moment:

Desembre: tres sortides setmanals, corrent al voltant de 20km a la setmana.
Gener i Febrer: Entrenament intens, amb series i tirades llargues i una mitjana de 40km setmanals.
Març, abril i maig: Qui vulgui fer curses de 10km, mantenir uns 25 a la setmana, però amb més exercicis i series. I qui vagi cap a les triatlons, comenceu amb entrenaments convinats, especialment sortides en bici més running.
Juny: En el meu cas, manteniment de bici i natació, però ja des de maig hauré de fer uns 50km setmanals de running i entrenar alguna marxa.
Juliol, agost i setembre: Entrenament totalment enfocat a la triatló de Banyoles.

Aquest pla d’entrenament em fa molta il·lusió, i també si algú vol que li indiqui o li marqui certs entrenaments que m’ho digui, estaré encantat. I finalment feu comentaris, opineu, que sé que no estic sol.

Així doncs, aquesta setmana que ja ha començat, i aprofitant que hi ha dies de festa faré:
Sortida dimarts de 10 o 11 km per muntanya, dijous o divendres, 7 o 8 km més, i una tirada més llargueta per la Cerdanya. Tot a ritme mig, no més del 75% de pulsacions.

2 comentaris:

ivan ha dit...

t'haig de comunicar que dissabte passat em vaig trencar, de manera que necessito una mica de repos

Pau ha dit...

massa esport!!! De totes maneres Ivan, normalment corrent, un no es trenca, i en canvi ajuda a evitar lesions musculars jugant a futbol o coses així.
És greu?

Les Curses més rendibles