dilluns, 10 de desembre del 2007

Una altra possibilitat

Només amb una setmana de sortir ja en sèrio i amb més ganes, m'ha semblat que rodava més còmode, he fet 23 km en 3 sortides. Recordeu que l'ideal seria fer al voltant d'aquests 20km a la setmana. Per qui s'apunti podríem muntar una sortida de 10km dissabte o diumenge abans de dinar, cap a les 12.

M'estav plantejant proposar fer la mitja marató de Niça (www.nicesemimarathon.com), ja que estava molt bé de dates i ha de ser molt maca, però coincideix amb la boda del Lluís.

Pensant amb els que esteu a fora i hem parlat del tema córrer, potser estaria bé fer una mitja marató en un lloc de França, Alemanya o Anglaterra i trobar-nos un grup més o menys gran. Estic pensant amb el Lluís, el Bernat o el Dan... Sé que correu o heu corregut, i seria una bona excusa.

Estic buscant, a Paris n'hi ha una el 2 de març, però coincideix amb la marató de Barcelona. a Berlin n'hi ha una el 6 d'abril, potser seria la millor (http://www.scc-events.com/events/berliner_halbmarathon/2008/index.en.php), ja que la de London és pel circuit de Silverstone i no per la ciutat. I sinó l'any que ve la de Niça, de fet és la que més em tira.

Potser penseu en alguna altra possibilitat?

Les Curses més rendibles