dimarts, 4 de desembre del 2007

Comença la temporada

Doncs ara si que no hi ha excuses, comença de nou l’entrenament. El primer que he fet és organitzar-me una mica la temporada. Després ja veuré què faig, però de moment aquest és el calendari.

Running:

Cita clau: 22 de juny Cavalls del vent www.cavallsdelvent.com

Per a entrenar aquest objectiu seguiré el pla de l’any passat, és a dir entrenar com si volgués córrer una marató, ja està confirmada la del 2 de març a un ritme tranquil de 6min/km, crec que competir a aquest ritme no em suposarà un desgast extraordinari. Si algú s’apunta a fer una marató a l’estranger també m’hi apuntaria (he de fer kilòmetres). La potència l’aconseguiré a través de les mitges maratons, on vull fer temps al voltant de la hora trenta. No sé si les faré totes, però considero les següents:

Mitja marató de Sitges 13.1.2008 www.mitjamaratositges.com/cat/
Queda una mica d’hora ja que tot just hauré començat l’entrenament dur, però és el 25 aniversari, i potser val la pena.

Mitja marató de Granollers 3.2.2008 www.lamitja.cat
Sens dubte la millor en quant a participació i número de corredors.

Media maratón de Orihuela febrer http://www.tragamillas.org/home1.htm
Encara no hi ha dates, però caurà sobre el febrer. Segur que el nivell serà alt, ja que hi ha pocs participants. Potser és una bona cursa per anar a fer temps.

Mitja marató de la Garrotxa 4.5.2008 http://mitjagarrotxa.cjb.net/
Aquesta la corro segur, ha se ser molt maca, és just l’inici de la temporada de triatlons, i a més regalen un pernil.

Està clar que també faré dues o tres curses de 10km, per començar la Sant Silvestre, on l’any passat m’ho vaig passar molt bé (i la samarreta New Balance que regalen és una passada) http://www.bcn.es/santsilvestre/index.html També quan s’acosti el juny haurem de fer una marxa d’uns 60km, ja que això és nou per a mi.

Triatló:

Pel què fa a la triatló, no ho tinc tant clar, no hi ha tantes curses i a més encara no he trobat el calendari definitiu del 2008. Aquí també tinc un objectiu final, que és, si no trobo cap abans de l’estiu, fer una triatló llarga (tipus mitja ironman), i a Catalunya només n’hi ha dues (que per desgràcia fan més natació de la que m’agradaria), l’home de ferro a Eivissa (de moment massa llarga), i la triatló B de Banyoles, a finals de setembre (2.200m Natació - 80Km ciclisme - 20 Km Cursa a peu). He de mirar si n’hi ha alguna altra per Espanya. Per a veure si realment estic preparat per córrer la distància de Banyoles faré una olímpica, i també tinc moltes ganes de córrer o acompanyar a tots els que m’heu dit en una triatló sprint, ja en buscarem una.

Per a entrenar la triatló hauré de maxacar la natació i provar de fer una cursa ciclista llarga.

Ara només queda que us animeu, que entreu en aquest món i que quedem per a córrer i entrenar. Qui s’apunta?

Les Curses més rendibles