dissabte, 7 d’agost del 2010

595+468=1063

Just amb el realitzat durant el 2009 (595km) més el que he fet durant aquest 2010 (468km) coincideix amb el model de les NB 1063 i pensant de cara a la MCD cal renovar la wamba per llarga distància, però com sempre tinc uns dubtes de collons.
Les NB1063 m'han anat molt bé i especialment després del realitzat al Camino no puc més que estar molt satisfet del resultat, prop de 200km amb un calçat que quasi arribava als 1.000km i cap molèstia destacable, però la forma que tenen no m'acaba de satisfer, són molt amplotes i jo tinc el peu estret (la qual cosa es tradueix amb les constants queixes del Carles i la manera de cordar-me les sabates "si les portes tant apretades és que no són les que et convenen"). El problema és que la web de New Balance és molt dolenta i no permet buscar una alternativa més estreta segons les característiques que tinc i busco. Aquestes són les tres finalistes.
Les Saucony Triumph potser serien l'alternativa més racional, però tinc por que s'assemblin massa a les NB i per això, prefereixo no canviar de marca. Em costarien poc més de 100 euros. Vull estudiar una mica a veure si Saucony té alguna alternativa que també se m'adaptin.
També podria donar una nova oportunitat a Nike, al contrari de NB té una web prou bona on pots discriminar fins a arribar a la wamba que necessites, en el meu cas seria la Nike Zoom Structure Triax Plus 13 que és especialment estreta, i per 90 euros.
Però la veritat és cap d'elles em convencen, i per tant puc aprofitar per comprar-me d'una vegada les ZOOT, en totes les webs he vist que són unes wambes perfectament preparades per a fer una marató, amb amortiguació suficient, a més en cas de no estar convençut del tot, podria seguir la idea inicial de fer la marató amb les Precision, són per gent més lleugera que jo, però també és molt possible que arribi al novembre per sota dels 75kg. L'únic problema de les ZOOT és si les vols fer servir amb mitjons, ja que al sumar el mitjó a la membrana per anar sense, donen calor. Qualsevol m'agrada, penso que començaria per la ZOOT Energy, però també m'agrada la Zoot Advantage. El que em tira enrere a hores d'ara és que la compro per Internet i no estic segur de la talla.
Per cert si sou uns cagadubtes com jo, no podeu deixar de visitar http://www.gadgetsparacorrer.com/tag/zoot/

2 comentaris:

Ernest Crespo ha dit...

No tinguis cap por en probar les Saucony. Les Triumph son més estretes que les 1063, i tindrás la sensació que agafa millor el peu. Això si, tenen una amortiguació un pel més "dura" que les NB.
Que peses?, perque igual amb unes Saucony Ride tens prou.
Jo no soc d'una marca, i prefereixo buscar entre totes les marques aquelles sabatilles que s'adapten a mi, i a les meves caracteristiques com a corredor.
Bé, també soc venedor de sabatilles esportives, i això es nota, jejeje
Una abraçada.

Pau ha dit...

Gracies Ernest, la veritat es que soc un mar de dubtes, pero l altre dia vaig provar unes triumph i em van agradar molt, em mirare tambe les ride, peso 75 kg, aixi que estic al limit.
De moment les zoot seguiran esperant, suposo, i estic entre saucony o arriscar-me i fer la marato amb les mizuno precision, molt lleugeres, pero potser massa poc amortiguades per una marato. Sempre podria baixar als 70kg, jiji

Les Curses més rendibles