dimarts, 31 d’agost del 2010

Mercè 42

Amb la inscripció a la cursa de la Mercè reprenc el bloc i a la vegada dono el tret de sortida de cara a la MCD, i curiosament l'objectiu dels 42 kquilòmetres el començo amb la mateixa xifra com a referència, ja que em plantejo fer els 10km amb 42 minuts, xifra llunyana als meus millors registres, però també al meu estat actual.
En fi, que després d'un estiu parat, esportivament parlant, m'enganxo ara al pla d'entrenament que ofereix la mateixa web de la marató per a aconseguir l'objectiu de preparar la copmetició de manera seriosa i específica.

Ja detallaré més endavant quins són els meus objectius i com penso compaginar-los amb la meva actual vida, una mica més complicadeta.

14 comentaris:

Nacho Garcia Benavente ha dit...

Felicitats per tot plegat!
Genial el Ironjersey del Guim!
Jo estic seguint l'entrenament que proposa la MCD i em sembla molt encertat.
Una abraçada!

piernas ha dit...

venga a ver si nos vemos en la merce!!!

fernando ha dit...

felicidades maquina,ya era hora,a mi me ha costado 8 meses en volver y me ha motivado el triatlon popular de tarragona,muchos animos para la merce

flashman ha dit...

Una mica mes complicadeta, es una forma de verlo, ahora mismo mis ídolos son cualquier que traaje nueve horas al día, sea buen padre y marido y pueda entrenar 8 horas a la semana. Y es que desde que llego Javi vivo en perpetuo estado de cansancio, vamos que me duermo por las esquinas. Pero, a lo que veo, vas camino de convertirte en uno de mis ídolos. Por cierto el jersey le queda que ni pintado, que guapo está. El tito RObert estarña encantado, imagino.

Ivó ha dit...

Moltes felicitats!

Caray quin triomf! Això sí que és una fita increible!

Us desitjo molta felicitat als tres!!
No et despistis, que en res el petit baixa les teves marques!

Pau ha dit...

Nacho, doncs ja coincidirem algun dia de series, encara que sigui a diferent ritme. Gràcies
Piernas, allí estaremos.
Fernando, triatlónj popular de Tarragona? cuando es? Gracias.
Flashman, bueno, ya veremos si cumpliré con todo, está claro que cambian las prioridades.
Ivó, per això estic intentant millorant marques ara que hi sóc a temps. Segur que em guanya, però que li costi.

Dioni Tulipán ha dit...

Possiblement nos veamos Pau !!

Otra cosa es que me parece que vas a romper los 42' por un minuto y pico...

Quizás no sé leer bien entre líneas, pero, ets pare ja?
Moltes felicitats Campeó !!!

fernando ha dit...

pau,es el 26 de septiembre,cae en domingo,se hara en la playa del milagro.

Pau ha dit...

Dennis, no romperé nada, estoy mpezando a correr a estos ritmos y de momento voy demasiado alto de pulsaciones. Y sí, has leído bien, muchas gracias.
Fernando, gracias, buscaré info, que las fechas me gustan.

Pau ha dit...

Dennis, no romperé nada, estoy mpezando a correr a estos ritmos y de momento voy demasiado alto de pulsaciones. Y sí, has leído bien, muchas gracias.
Fernando, gracias, buscaré info, que las fechas me gustan.

XeviX ha dit...

Felicitats pare! potser ara hauràs de fer algun que altre malavarisme més, però segur que compensa!! a veure si ens veiem a la Merce!
SAlut i kms

Pau ha dit...

Gràcies Xavi, ja concretarem de cara a la Mercè

Xavi A ha dit...

Pau com saps m'agradaria baixar una mica el temps que dius però no crec que sigui el moment d'apretar les meves cames. Será genial fer plegats els 10km i com cada dia que sortim a correr, l'últim km serà bo veure com ens piquem i apretem, jejeje.

fernando ha dit...

pau,la direccion para la triatlon,es www.niltravel.com

Les Curses més rendibles