dimecres, 19 de gener del 2011

Temporada 2010, any running

Després de centrar tot el 2009 a l’Ironman, tenia molt clar que aquest el dedicaria a petits objectius sobre la marxa, coses que em vinguessin de gust en el moment concret. Començava l’any amb un primer objectiu molt clar: tenir una bona marca de Mitja Marató, la distància que considero més amena. Així doncs una mica de canya, entrenaments de qualitat i aconseguint un temps just per sobre de l’hora i vint i cinc minuts a Granollers, un circuit per mi ideal. De seguida vam coincidir amb el Marcel amb qui vam parlar de fer la Marató de la Costa Daurada “perquè no? Tinc ganes de millorar ara la meva marca de Marató, ha quedat obsoleta...”, però això havia d’esperar, abans sumava una altra marató a Barcelona, fent de llebre, i complia el petit somni de fer un tram del Camino de Santiago corrent: més d’una marató diària per completar 200km amb el Xavi. Més dur però més divertint i interessant del què havia previst.
I com que no hi ha dos sense tres, sense buscar-ho massa acabava l’any rebaixant també la marca dels
10km per deixar-la en 39 minuts.
Pel què fa a les wambes, ja que ho he anat apuntant, el desgast ha estat el següent:
Temporada 2009 (no vaig comptabilitzar des del principi)
Assics Gel Kayano: 214km
NB 1063: 594.5km
Puma : 417km
NB trail: 274km
Altres: 70km
Temporada 2010:
Mizuno: 568.5km
NB 1063: 584km
ON running: 56km
Puma: 148.5km
Salomon PRO: 319km
NB trail: 270km
Saucony Triumph: 321km
Altres: 84.5km


A nivell de Triatló, al juny vaig repetir Balaguer, sens dubte el Half més dur que hi ha, com a mínim a Catalunya, i, per A o per B, em va costar tant o més que l’IM, això sí, em va sortir prou bé, així que no em puc queixar.
A nivell personal també ha estat un bon any, nous amics, noves peripècies matrimonials i sobretot l’aparició d’un ser meravellós que m’està privant de moltes coses, però me n’està oferint moltes més; a veure com ens ho muntarem tots tres per encabir els nostres objectius, 100% oberts, del 2010.
Una abraçada a tots.
PD: Pels amants de les dades, a més dels 2442km de running he fet 2488km de bici (concentrats en 4 o 5 mesos), i 895piscines de 50 metres, també quasi exclusivament per entrenar Balaguer. Aquest any serà més triatlètic.

5 comentaris:

Ferran ha dit...

Congrats for everything! T'has oblidat dels Dragons, un marrón més!

Xavi A ha dit...

Es brutal la quantitat i com ho portes tot de mesurat i comptabilitzat.
Endavant amb el 2011!!

Dioni Tulipán ha dit...

Creo que los números lo dicen todo.
Has triunfado este año 2010!!

Con mucho margen en los 10K, bastante en la 1/2 y seguramente algo menos en la maratón. Vaya marcón.

P.D. Suerte que hayas conocido a Wiggle. Vaya gasto en zapas...

David ha dit...

Estic d'acord que impressiona molt el teu control de dades pero sobretot la teva planificacio i consistencia any rere any.

Recordo be la teva entrada explicant les 200km del Camino. Venen ganes de fer-ho.

Molts anims pel 2011!

Ens veiem a la marató.

Joel ha dit...

Per un popular com jo, tot plegat sona espectacular! Déu n'hi do!

Les Curses més rendibles