dimecres, 8 de juny del 2011

Aquatló de Mataró

Malgrat la meva amistat amb alguns dels que ho organitzen i que va ser una decisió presa de manera conjunta, no vull deixar de mostrar el meu desacord davant la supressió del segment ciclista en el Tri de Mataró. I no tant per l’eliminació en sí, sinó per la falta d’alternatives. El fet de posar un temps de tall per agafar la bici, denota que no tenien gaire marge per a realitzar la prova i especialment imagino que, per tancar la NII, així doncs, la possibilitat de retardar mitja hora la sortida (cosa que hagués estat suficient per a eixugar una mica el terreny ) era inviable, i això és el que critico.
També podem parlar de la perillositat del terreny, però no crec que ho fos més en mullat que en sec, ja se sap que les tris sprints multitudinàries són una bogeria, gent que quasi no ha agafat la bici de carretera rodant amb d’altres que s’acosten a 50km/h.En fi, que em va saber greu, no tant per mi, sinó pel Marcel, a qui havia regalat la inscripció per a què debutés en Triatló, i ara ja no ho podria fer. Al final, un cop nedant li agreujava una lesió muscular i havia d’abandonar, així que no va poder fer ni el sector corrent.

Per part meva, sensacions dolentes nedant, amb la impressió que em passava tot quisqui, però al final veient la posició de sortida, el temps (jo crec que no hi havia mil metres) i la relació respecte als companys d’entrenament, tampoc va ser desastrós. Transició regular, no m’acabo de treure ràpid el neo , i running més que correcte baixant de 4min/km, recordant el gran entrenament amb el Nacho del dijous, i aconseguint avançar el Mikel (1 a 0 chaval!)

Pau Cortadas 39’40’’

Posició 152 de 694 acabats

Parcials

Natació: 17’22’’ Parcial 214 Fins el chip 18’00’’

transició 2’43’’’
Run: 19’35’’

Moltes gràcies a tots els acompanyants (i la Viqui?), va ser clau per la logística! I bona tornada amb el Mikel i el Victor.

Demà fotos i vídeos dels dos Aquatlons

1 comentari:

Anònim ha dit...

¡Felicidades Pau! Good Job!
(ana pozo)

Les Curses més rendibles