dimarts, 14 de juny del 2011

A veure si acabaré sent tant mediàtic com el Josef Ajram?

Després del meu salt en el món mediàtic amb el reportatge sobre les llebres a la Marató de Barcelona (he de buscar la versió de Teledeporte perquè en la de TV3 no van posar la meva entrevista), ara he aparegut en la revista del DIR.Dono gràcies a l'Óscar i a la Carlota per haver-ho gestionat, digueu-me tonto però a mi aquestes coses em fan il·lusió, així que de seguida vaig dir que sí. També dono les gràcies a tots els que m'heu contactat després de la sorpresa d'haver trobat el meu careto tot llegint la revista del DIR.


M'agrada el títol "Inquietud".

5 comentaris:

flashman ha dit...

Ya veo que está tu reportaje entre uno del Barça y otro sobre Pochetino. Luego, no solo eres mediático, eres, sin duda, el colchón que amortigua las tensiones del fútbol catalán. Y de colchón a colchonero hay muy poco jejejeje.

Dioni Tulipán ha dit...

I tant què fa il.lusió Pau !!

Yo estaría orgullosísimo.

Anònim ha dit...

¡Estamos orgullosos Pau! ¡Eres grande en todos los sentidos! aunque te dijera que me parecías "pequeño" en la primera cursa en la q coincidimos! jijiji

Dennis, tb. lo estamos de ti! (aunque tú no estés demasiado orgulloso de lo que haces y seas un poco inconformista, sabemos todos que eres un crack!)

(ana pozo)

Pau ha dit...

Flashman, lo que está claro es que desde que os conocemos somos un poco más colchoneros.
Gracias Dennis
Ana, la anégdota de "yo pensaba que eras un cachas de 2 metros" y luego me encuentro con un tio normalito de metro ochenta se la cuento a todo el mundo jiji

XTB-XAVI ha dit...

Si ja ho dic jo...un crack en tots els sentits!!

Well done crack!!

Xavi.

Les Curses més rendibles