dimarts, 7 de juny del 2011

Aquatló Interempreses 2011

Amb l’Enric, l’Anna (que cada vegada s’atreveix amb més coses), el Nacho i l’Ignacio Quiles de Novartis.

Si l’any passat érem 4 gats en sentit figurat, aquest ho érem en sentit real, quatre gats i una gata. És una pena que sigui així, i la veritat espero que l’any que ve facin més promoció entre les empreses i podem fer una edició més popular.
Sigui com sigui, i com no podia ser d’altra manera, va ser molt amè. La meva intenció era fer un test de cara a la tri de l’endemà, però sempre vigilant de no excedir-me. En la natació, especialment en els primers 200 metres el Nacho em va apretar així que no em va deixar relaxar-me. Ja de tornada vaig agafar més distància.
Aquesta vegada sortia ja primer de l’aigua, però tenia ganes de fer un bon parcial de running, i per tant vaig anar alt de pulsacions ben bé fins a l'inici del darrer km, on em vaig deixar anar una mica (no gaire) per no cremar-me.
Temps final 19.30, per uns parcials de 9.00 de natació (sens dubte era més llarga que l’any passat i que 400 metres), 34 segons de transició i 9.56 de running (és a dir a 3.40 de mitja).


M’agrada aquesta foto, amb el Nacho darrera trepitjant-me els talons.

Les Curses més rendibles