dimarts, 20 de setembre del 2011

Convençut!

Convençut d’haver entrenat bé, o si més no tant bé com he pogut. Convençut que m’ho passaré genial a Berga, fins i tot que puc fer un bon temps, que el Half serà guapo i estarà ben organitzat. Que els Dragons que hi anirem ens ho passarem de conya competint entre nosaltres. Estic convençut, perquè no dir-ho, que la natació m’anirà malament, però que ho compensaré amb les altres dues disciplines.

Com sempre estic segur que el triatló és un esport equilibrat i per tant si li foto molta canya a la bici ho puc pagar corrent, però aniré per sensacions i si vaig bé no frenaré i ja m’ho trobaré. En fi tot depenendrà del feeling i les ganes que tingui de patir en cada sector.

Matemàticament i comparat amb Les Angles, em sento en el 90% del què estava a natació, el 130% de la bici i el 95% del running.

11 comentaris:

XTB-XAVI ha dit...

Pau, plena confiança en les teves capacitats...però no estic d´acord amb el tema natació...els darrers mesos has millorat molt...i demostraràs a Berga...però, un consellet...jaja com em va dir el Xavi...surt sprint els primers 200 m...després agafa ritme...amb això guanyaràs mínim 90''...apa! A tope i reservat una mica pel corre on sempre et surts!

Per cert, no podré anar aquesta vegada...però desitjo el millor a tots els Dragons a Berga!!

Fins aviat!

Xavi.

Ferran ha dit...

Good job! Serà dura de recorregut, no?
Ja etinc ganes de llegir la teva crònica...

Ana ha dit...

Tal y como te ha dicho Xavi, sal al sprint y ponte a "chupar" (jerga de nadador) de los pies de algún otro que tengas delante. Eso te ahorrará bastantes minutos y bastante cansancio jejeje

¡ale, ale, a disfrutar mucho crack!

Dioni Tulipán ha dit...

Suerte campeón!! Ya verás que te sorprenderás hasta en la natación!!

Pau ha dit...

Jo no ho entenc, sóc sincer, dic que estic bé de bici, que ho estic de running (en comptes de fer el Calimero), i en canvi dic que no vaig nedant i la gent no em creu. Gent, "e lo que hi ha" no tiro i punt.
De totes maneres, moltes gràcies! jiji

Mikel ha dit...

Vaaaa, que a vegades vols que piropejin una mica...Saps que has millorat bastant nedant, per tal de fer una natació digna i sortir en bona posició.
La resta (una bona preparació i sobretot el teu convenciment) faran que puguis competir a un bon nivell i potser quedar segon dels Dragons...el primer ja té nom...
Ànims¡¡¡

Ana ha dit...

Sabes que somos expertos en llevarte la contraria. Tú no quieres hablar de natación, pues nosotros hablamos de natación! "Pa" eso estamos! ^_^

Pau ha dit...

Gràcies Mikel!! Com dius tu, a lluitar pel segon lloc.
Ana, hablad, hablad, pero al menos por ahora, seguiré siendo un patata, lo único que espero es que no se me haga largo el tramo.

Nacho ha dit...

No diguis blat fins que no sigui al sac i ben lligat... Un 1/2 IM és una cursa llarga on poden passar moltes coses. La natació crec que és un tràmit, la cursa de veritat comença al km 30 de la bici. Ens veiem diumenge!

flashman ha dit...

Bueno, veo que vas con confianza, acuerdate de disfrutar, y a la que te des cuenta estarás en la meta. Por si acaso te hiciera falta, suerte!!!

Pau ha dit...

Nacho, molt gran hauria de ser la teva pàjara, per no maxacar-nos.
Gracias Flashman. Oye, os echamos de menos, tendremos que esperar a la próxima media de Orihuela para vernos de nuevo?

Les Curses més rendibles