dimecres, 19 d’octubre del 2011

Doncs sí Salomon, i les XA Pro

Quan un decideix comprar-se unes Salomon per córrer i més si son les XA Pro surten els detractors de sota les pedres. Oju que ho dic de bon rotllo eh, que tots els que me les van criticar no només són bons corredors sinó que grans amics. I perquè les he comprat aleshores:





1) Perquè quan un es fixa en els peus de la gent que córrer per muntanya molts porten Salomon, alguns les XT wings i d'altres les XA Pro.
2) Perquè l'únic defecte que els hi trobo és que són un pel "tochón" i per tant pesades, però això és gràcies a una cosa que trobo important i és que tenen una important protecció, especialment en la punta, contra les pedres. En el Trail contínuament vas xutant o et reboten pedres i està bé anar protegit.
3) Perquè a diferència d'altres més lleugeures, aquestes porten una membrana que evita que entri massa sorra a dins.
4) Perquè repeteixo i les que he tingut fins ara m'han anat de conya, i això que al menys un 20% dels kms han estat per carretera. http://www.ironpanic.com/2010/09/saucony-triupmh-7-i-salomon-xa-pro-ben.html
5) Perquè trobo bones ofertes i per tant una relació qualitat-preu immillorable.
6) I perquè no dir-ho, són molt guapes.
Dit això, a no ser que aconsegueixi un patrocini per part de Salomon, no sóc una persona gaire fidel a marques i per tant qui sap si per les pròximes, canvio.
Parlant de fidelitat, he tornat a una de les marques que més content he quedat, amb unes New Balance vaig fer l'Ironman i de fet va ser la marca escollida per les primeres wambes de running que vaig tenir. Com que no està "l'horn per bolls" he decidit comprar-me unes de gamma mitja-alta però a molt bon preu (ja veieu que sóc un expert en fer estudis de mercat). Encaixa perfectament amb les meves característiques i necessitats, i les utilitzaré per a sumar kms. Com a "voladores" (d'això en vull parlar) continuaré amb les Precision, que em van molt bé per competir.
New Balance MR870




7 comentaris:

Anònim ha dit...

Molen molt, enveja sana (=enveja marrana)

Nacho ha dit...

Jo vaig a per les XT Wings, ja compararem, la llàstima de les xt son els colors....no gaire corporatius!
http://www.wiggle.co.uk/es/salomon-xt-wings-ii-shoes-ss11/

Manel Díaz ha dit...

Hola Pau, encara que tenen molts detractors les XA Pro son una de les millors eleccions i sino només cal mirar que porten els "bons" a les curses autèntiques del calendari Trail. A més porten molts anys al mercat, cosa que avui en dia si el producte no es bó (o molt bó) no passa. Bona compra.

Pau ha dit...

Xavi marrano,
Nacho, tu érets und els detractors!!! jiji. Les XT wing són un pel millor, però no tenen tanta protecció. A més a Wiggle estan molt bé de preu, li vaig enviar a l'Espriu, ell vol unes Salomon vermelles jijiji, però no hi ha la seva talla. En tot cas ja cremarem sola salomon junts.
Gràcies Manel, efectivament, a més han anat millorant detallets, tenen un parell de millores respecte a les del 2010.

Mikel ha dit...

Benvingut al mon NB...bona elecció la teva...jo per les properes buscaré unes un pel mes lleugeres que les 1080 per contrastar sensacions...
I en muntanya jo també he pillat les SALOMON DRAGONES.

Ara toca cremar-les junts ;)

Pau ha dit...

Mikel, arrassarem a la Rupit taradell. Si més no, serem els més guapos i ben conjuntats.

XTB-XAVI ha dit...

Pau...jo com a primeres trail running shoes...tinc les Asics TRabuco...i són novetes així que les desgastaré....però supos que per CdV 2012...ja podré escollir unes Salomon...no sé quina XT o XA...ja em direu sensacions Pau, Mikel i Nacho!

Apa fins després....Rupit-Taradell...potser ens veiem!

Força Dragons!

Xavi.

Les Curses més rendibles