divendres, 23 de març del 2012

Sort Dragonetis

Especialment per tots aquells que debuteu, 2 consells que no vaig seguir la primera vegada que vaig córrer la Marató:
1) Encara que aneu sobrats al principi, no us passeu en el ritme (alguna vegada m'ha sortit bé, però el 2007 amb 0 experiència va ser una errada anar massa ràpid al principi). L'Espriu s'encarrega de trencar aquesta teoria cada any, ell surt a saco per tenir coixí de cara al mur, és una altra manera de fer, però més dura.
2) Hidrateu-vos molt, molt i molt. Especialment amb isotònic, farà calda, així que caldrà reposar els liquids i les sals perdudes. I mengeu, encara que sigui una miqueta.
Jo no vaig fer cap de les dues coses i vaig acabar amb el careto que veieu en el vídeo, i fent entre 5 i 10 minuts més del què havia calculat. Sigui com sigui, vaig acabar pletòric, segur que va ser un dels dies més feliços de la meva vida, esprotivament parlant.

Adjunto una petita anègdota per què estigueu atents, i és que sempre heu d'estar guapos.
http://www.ironpanic.com/2008/03/ja-sc-meditic.html

Les Curses més rendibles