dimecres, 12 de març del 2008

2200 de crol

I seguits, ja tinc la distància de Banyoles controlada. La veritat és que em falta encara ser més ràpid, però l’evolució també és bona, vaig fent series, exercicis tècnics i acostumo a acabar relativament còmode.

Estic molt content, en la natació em costa veure l’evolució, però hi ha una cosa clara, l’any passat no vaig fer més de 1500 metros i aquest any intento no fer mai menys d’aquesta distància.

Curiosament dilluns em vaig ficar a l’aigua amb més mandra que mai, però amb la intenció de fer 2km, amb 4 series de 100metros, ho vaig aconseguir i a més em van quedar forces per fer 4 piscines més i així arribar a la distància que hauré de fer al juny.

Queden molts dies i això ja ho tinc, ara només cal millorar la tècnica.

Penjo també 3 fotos del partidet de basket del diumenge, com veieu em vaig passar el partit mirant com jugaven els altres, o això sembla de les fotos...

Les Curses més rendibles