dilluns, 17 de març del 2008

Ja sóc mediàtic

Aquesta és de les típiques casualitats de la vida que fan gràcia. El cas és que el Robert demana un CD amb les seves fotos de la Marató de Barcelona 2008 a Asifoto, l'empresa que es dedica a fer les fotos professionals de la Marató, entre d'altres curses.


Li envien el CD amb una funda i a la portada va i veu la meva arribada del 2007, el primer pensament va ser: "si jo he demanat fotos meves i no del Pau", però és que resulta que han agafat una foto meva per fer la caràtula de la funda i del propi CD... El més divertit és que el Robert la tenia molt present ja que fa poc li vaig enviar com a exemple del "careto" que posava quan vaig arribar, tant dolent o pitjor que el seu d'aquest any. De fet hem parlat una mica del fet que com és que de 7.000 perones va i agafen la meva, i precisament la meva expressió potser reflexa aquest sentiment d'alegria i esforç que tant bé representa el fet de recórrer 42.200 metros.


Com m'ha dit el Robert, si mai faig l'Ironman segur que sóc portada de l'Sports Illustrated...

Aprofito per afegir una de les fotos que va rebre, on surten ell i la Bea passant per Colon

1 comentari:

Anònim ha dit...

Òstia,

realment se't veu perfectament! Ja els pots demanar "royalties" a aquests del foto cd....

Què bonic ser amic d'un famós! Je, je,...

Les Curses més rendibles